مردی شیاد ادعا می‌کرد با نفوذی که دارد می‌تواند افراد محکوم به اعدام را نجات دهد اما همه این ادعاها نقشه‌ای برای کلاهبرداری میلیونی بود.

متهم

رسيدگي به اين پرونده چندي قبل با شكايت خانواده جواني اعدامي در كرمان آغاز شد. مادر اين جوان به مأموران گفت: مدتي قبل پسرم به اتهام قاچاق مواد‌مخدر دستگير و به اعدام محكوم شد. از آن روز به بعد به‌دنبال راهي براي نجات پسرم بودم تا اينكه با مردي آشنا شدم كه ادعا مي‌كرد فرد بانفوذي است و مي‌تواند پسرم را از چوبه دار نجات دهد. او با اين وعده 77ميليون تومان از من گرفت اما هيچ تلاشي نكرد تا اينكه فهميدم كلاهبردار است.

به‌دنبال اين شكايت مرد شياد دستگير شد و در همان بازجويي‌هاي اوليه به جرمش اعتراف كرد و گفت: وقتي فهميدم پسر اين خانواده با 475كيلوگرم مواد‌مخدر دستگير شده است اين فكر به ذهنم رسيد تا از اين موقعيت‌شان سوءاستفاده كنم و سرشان كلاه بگذارم.
به دروغ به آنها گفتم مي‌توانم پسرشان را آزاد كنم و آنها هم اعتمادشان نسبت به من جلب شد.

ابتدا مي‌خواستم از آنها 500ميليون تومان بگيرم اما چون توانايي پرداخت اين پول را نداشتند در نهايت 77ميليون تومان از آنها گرفتم و وعده دادم پسرشان در ايام دهه فجر آزاد مي‌شود اما وقتي اين اتفاق نيفتاد آنها از من شكايت كردند و دستگير شدم. وي ادامه داد: به‌دليل اعتياد به مواد‌مخدر دارايي‌ام را از دست دادم و به همين دليل به اين راه افتادم. براساس اين گزارش هم‌اكنون متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 304567

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha