همشهری آنلاین: مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از بازنشر قرآن منسوب به حضرت علی (ع) توسط این موسسه خبر داد و گفت: تا سال ۲۰۱۷ با همکاری و مشارکت سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، قرآنی که منسوب به دستخط حضرت علی (ع) است منتشر خواهد شد.

قرآن خطی

به گزارش آستان‌نيوز، علی ثابت‌نیا افزود: از دیگر آثار فاخر و منحصر به فرد موسسه آفرینش‌های هنری که در مرحله صحافی قرار دارد، قرآن بایسنقری است كه اثری نفیس بوده و اهمیت آن در سطح بین‌المللی، قابل توجه است که به زودی رونمایی خواهد شد.

وی از کتاب «ضریح مهربانی» که شامل تصاویری از مراحل تعویض ضریح مطهر رضوی است، به عنوان دومین اثر فاخر و ارزشمندی که طی هفته‌های آینده رونمایی می‌شود، یاد کرد و گفت: این کتاب گزارشی تصویری مشتمل بر 228 تصویر نفیس از مراحل مختلف تعویض ضریح چهارم و نصب ضریح پنجم مضجع منور رضوی است که پس از طی مرحله صحافی، رونمایی می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، دوبله فیلم‌های تولیدی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به سایر زبان‌ها از جمله عربی را از ديگر فعالیت‌های اين موسسه نام برد.

کد خبر 305277

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha