جمعه ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عذرخواهی خودروسازان سبب اصلاح کیفیت خودرو نمی‌شود، گفت: پشتیبانی غیر منطقی دولتی‌ها در تمام دوران‌ها از صنایع خودروسازی سبب ایجاد فضای امروزی شده است.

سیدمحمد بیاتیان

سیدمحمد بیاتیان درگفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه با عذرخواهی مشکلات کیفی خودرو رفع نمی شود، گفت:در صنایع خودروسازی باید حرکت بنیانی و بنیادین صورت گیرد تا به سطح کیفیت مطلوب دست یافت.

  • همدردی با مردم قدم رو به جلو مدیران جدید خودرویی

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت‌هایی که مدیریت‌های جدید خودرویی برای ساماندهی در حوزه تولید انجام داده‌اند، افزود: در فضایی که امروز در زمینه خریداری خودرو به وجود آمده و مسائل و مشکلاتی که از قبل وجود داشته است، عذرخواهی و همدردی با مردم و مصرف کنندگان را می‌توان یک قدم مثبت رو به جلو تلقی کرد.

بیاتیان با بیان اینکه امیدواریم در آینده شاهد رفع مشکلات حوزه خودرو در بخش کیفیت محصولات تولیدی باشیم، ادامه داد: تعیین قیمت خودرو مستلزم یک بررسی دقیق و کارشناسی است و آنچه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بحث تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی وموارد متعدد دیگر با حضور نمایندگان و مسئولان دولتی بررسی کرده توجیهات آقایان قیمت تمام شده بالای خودرو بوده است.

  • ضرورت اطلاع رسانی دقیق به مردم در زمینه قیمت‌های واقعی

وی با اشاره به این نکته که مقداری سود از سوی خودرو سازان و بازار به قیمت تمام شده خودرو اضافه می‌شود، اظهارداشت: اطلاع رسانی دقیق به مردم و کارشناسان در زمینه قیمت واقعی خودرو نیازمند فضای تعاملی برای بررسی قیمت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه عذرخواهی صورت گرفته از سوی یکی از شرکت‌های خودرویی تنها یک مسکن برای روح و روان مردم است، تصریح کرد: این حرکت در واقع تغییر مسیر انتقادها و کاهش آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

  • انتقاد از برخی اظهارنظرهای غیرمنصفانه به مسئولان

بیاتیان با انتقاد از اینکه برخی اظهار نظرها و نسبت دادن آنها به مسئولان غیرمنصفانه است، افزود: البته در این زمینه که کیفیت خودروها پایین است جای هیچ بحثی نیست، و افزایش کیفیت خودرو تنها با شعار صورت نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید تولید ملی باید تقویت شود، تصریح کرد: پشتیبانی غیرمنطقی دولتی‌ها در تمام دوران‌ها از صنایع خودرو سازی و دخالت‌های نابجای غیرکارشناسان در حوزه تولید خودرو سبب شده فضای کنونی رخ دهد و اتفاقی در حوزه خودرو رخ ندهد.

کد خبر 306834

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha