همشهری آنلاین: چند پایگاه نظامی عربستان سعودی در حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هدف قرار گرفت.

حمله ارتش یمن به چند پایگاه نظامی سعودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، شبکه تلویزیونی المسیره، واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با چند موشک منطقه الخشن در جیزان و پایگاه نظامی در ظهران عسیر در عربستان سعودی را هدف قرار داد.

واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه نظامی رجلا در نجران را هم با چند موشک هدف قرار دادند و در روستای السودانه در جیزان درپی حمله واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به محل تجمع نظامیان سعودی در این روستا آتش سوزی رخ داد. همچنین توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه العش عربستان را در ظهران عسیر هدف قرار داد و یک دستگاه خودروی نظامی را در غرب منطقه الربوعه منهدم کرد.

تعداد زیادی از خودروهای سنگین زرهی و نظامی ارتش عربستان سعودی در حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در روستای قمر در جیزان منهدم شده است.

خبرنگار این شبکه گزارشی از جیزان و کاروان هایی از خودروهای نظامی هدف قرارگرفته در روستای قمر درجیزان عربستان تهیه کرده است.

یحیی الشامی خبرنگار این شبکه در گزارشی از جیزان گفت در مسیر روستای قمر که درغرب شهر الخوبه قرار دارد، پر از خودروهای نظامی آتش گرفته و تانک های هدف قرار گرفته، است. نیروهای یمنی با وجود اینکه امکانات نظامی کمی در اختیار دارند تانک های آمریکایی را هدف قرار دادند و با این اقدام جهانیان را شگفت زده کردند. ارتش عربستان این روستا را که مسکونی بود تخلیه کرده و آن را به پادگان نظامی تبدیل کرده بود. نیروهای یمنی با حملاتی که انجام دادند دهها خودروی نظامی ازجمله خودروهای زرهی و نفربر و تانک را هدف قرار داده و به آتش کشیده اند.در حقیقت تعداد خودروهای سعودی که در این روستا به دست نیروهای یمنی منهدم شده، زیاد است.علاوه بر این نیروهای یمنی سلاح های سنگین زیادی در این منطقه به غنیمت گرفته اند.

  • متجاوزان سعودی مرتکب جنایتی جدید در یمن شدند

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، متجاوزان سعودی مرتکب جنایتی جدید در استان حجه یمن شدند. در پی این جنایت تمام اعضای یک خانواده هشت نفره از جمله مادر و سه کودک این خانواده قربانی شدند.

به گفته منابع محلی، در این جنایت، که در منطقه جیاح در مدیریت افلح یمن رخ داد، یک منزل مسکونی با حمله هوایی هدف قرار گرفت و روی سر ساکنانش تخریب شد.هواپیماهای عربستان سعودی مسجدی را در روستای الاشراف در منطقه ساقین استان صعده یمن هدف قرار دادند.

کد خبر 308366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha