شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه پیگیری شد که پرسپولیس در تبریز فاتح یک بازی بزرگ و مهم شد و استقلال صدرنشین لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل راه‌آهنِ ۱۰ نفره تن به تساوی داد.

پرسپولیس طلسم ۱۴ساله را شکست

تيم‌هاي تراكتورسازي و پرسپوليس در حساس‌ترين ديدار هفته هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف هم رفتند كه پرسپوليس تيم بحران‌زده فصل جاري، دست به‌كار بزرگي زد و تراكتور را در زمين خودش با يك گل شكست داد. شاگردان برانكو ايوانكوويچ با اداره‌كردن اين بازي و چشم دوختن به ضد‌حملات، به آنچه مي‌خواستند رسيدند و 3امتياز با ارزش در تبريز گرفتند. تك گل اين بازي را هم جري بنگتسون در دقيقه72 از روي نقطه پنالتي به‌ثمر رساند؛ پنالتي‌اي كه مهدي طارمي آن را براي پرسپوليس گرفت. پرسپوليس در ليگ برتر هرگز تراكتور را در تبريز شكست نداده بود، در ضمن آخرين برد سرخ‌ها مقابل تراكتور در تبريز به سال1380 مربوط مي‌شود ولي برانكو بعد از 14سال پرسپوليس را مقابل تراكتورسازي برنده از زمين خارج كرد.

استقلال هم در روزي كه خيلي‌ها پيش بيني مي كردند 3 امتياز را بگيرد مقابل راه آهن 10 نفره با تساوي 3-3 متوقف شد.بهادر عبدي، سباستين(پنالتي) و فرجي گل هاي راه آهن را زدند و اميد ابراهيمي( 2 پنالتي) و آرش برهاني هم زننده گل هاي استقلال بودند.استقلال با اين تساوي كماكان صدرنشين باقي ماند و فاصله اش با سپاهان 2 امتياز است.

  • اولين شكست قهرمان

روز پنجشنبه صبا در قم با تك گل جلال علي‌محمدي سپاهان قهرمان فصل گذشته ليگ را شكست داد تا علي دايي با شكست دادن قهرمان ليگ، حالا با آرامش بيشتري به استقبال تعطيلات ليگ برود. فولاد خوزستان اما در كرج با يك گل مغلوب سايپا شد؛ ديداري كه جواد نكونام با يك ضربه ايستگاهي، تك گل مسابقه را به ثمر رساند. دراگان اسكوچيچ بعد از بازي با سايپا به‌شدت عملكرد داور را مورد انتقاد قرار داد و احتمالا توسط كميته انضباطي محروم خواهد شد. او گفت: «داور از دقيقه يك بازي عليه ما قضاوت كرد. متأسفم كه داور بازيكن سايپا را در دقيقه۴۰ اخراج نكرد. اگر داور بازيكن سايپا را اخراج مي‌كرد، باز هم سايپا 11نفره بود چون داور همچنان در ميدان مسابقه حضور داشت. براي داور يك پيغام دارم، اگر مي‌خواهد دزدي كند، مثل يك جنتلمن اين كار را انجام دهد، نه اينكه از دقيقه يك عليه ما سوت بزند.» اسكوچيچ روزهاي سختي را تجربه مي‌كند و حالا شايعه اخراج او از فولاد شنيده مي‌شود. در همين روز سياه‌جامگان هم در مشهد با يك گل مغلوب استقلال خوزستان شد و حسن بيت‌سعيد بود كه تك گل اين بازي را براي مهمان اهوازي به ثمر رساند. نكته مهم در اين بازي، از دست دادن يك ضربه پنالتي توسط رضا عنايتي كاپيتان سياه جامگان بود و اين موضوع تأثير زيادي روي باخت خانگي ياران عنايتي داشت. روز جمعه اما ديدار ملوان و پديده هم در بندر انزلي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. 2بازي پاياني هفته هفتم هم امروز برگزار خواهد شد كه ذوب‌آهن در اصفهان مقابل نفت تهران قرار مي‌گيرد و استقلال اهواز هم ميزبان گسترش فولاد تبريز است.

  • نتايج بازي‌هاي پنجشنبه و جمعه

سايپا يك .................................. فولاد صفر
صبا يك .................................سپاهان صفر
سياه‌جامگان صفر ............. استقلال خ يك
استقلال3................................... راه‌آهن3
تراكتورسازي صفر .......... پرسپوليس يك
ملوان صفر ............................... پديده صفر

کد خبر 308435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha