سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: باشگاه استقلال بعد از غیبت‌های طولانی ریوالدو در تمرینات، سرانجام تصمیم به فسخ قرارداد این هافبک برزیلی گرفت تا این بازیکن به شکل عجیبی از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

معمای ۴۰هزار دلاری در استقلال

ريوالدو بازيكني كه توسط برادرزاده پرويز مظلومي سرمربي آبي‌ها به استقلال آمد به‌دليل اينكه فرزندش به دنيا آمده و همسرش حاضر نيست به ايران بيايد، اعلام كرد نمي‌خواهد در استقلال بماند.اينكه مفاد قرارداد او چگونه بود كه توانست به همين راحتي زير قراردادش بزند جاي بحث دارد اما اينكه باشگاه استقلال به راحتي چشم بر 3 هفته غيبت اين بازيكن در تمرينات بست و بدون اينكه توضيحي بابت چگونگي توافق بر فسخ قرارداد بدهد اعلام كرد كه وقتي قرارداد فسخ مي‌شود ديگر نيازي به كميته انضباطي نيست.

مسئله قابل تامل ديگر در فرايند فسخ قرارداد ريوالدو، عدم‌آگاهي ساير مديران از اين موضوع بوده و به‌نظر مي‌رسد در فرايند اين فسخ قرارداد بهرام افشارزاده كمترين نقش را داشته است. مسئله مهم ديگري كه در جريان اين فسخ قرارداد مطرح و در حال كمرنگ شدن است، 40هزار دلاري است كه ريوالدو دريافت اين مبلغ را به هيچ عنوان قبول نكرده است. امضاي او در پاي قرارداد موجود است كه 80هزار دلار دريافت كرده اما خودش مدعي است كه فقط 40هزار دلار گرفته است. علي نظري جويباري معاون ورزشي باشگاه استقلال گفته كه با ريوالدو فسخ قرارداد كردند تا جريان رودريگو توزي پيش نيايد اما مسئله مبهم اين است كه نوع قرارداد با اين بازيكن به چه صورت بوده كه ممكن بوده داستان‌توزي تكرار شود؟ چطور امكان داشت بازيكني كه خودش ساز جدايي سر داده بود بتواند همانند توزي از استقلال شكايت كند.نكته مهم ديگر اين است كه حالا با اين شرايط باشگاه استقلال متضرر شده است يا ريوالدو، اين در حالي است كه مسئولان استقلال هم حاضر نيستند در اين خصوص موضع روشني داشته باشند.

  • توضيح برادرزاده مظلومي

امير مظلومي مدير برنامه‌هاي ريوالدو اما در مورد اين ابهام 40هزار دلاري مي‌گويد:«نمي‌دانم اين بحث را چه‌كسي مطرح كرده است. اين بازيكن طبق اسنادي كه در باشگاه هست، 80هزار دلار دريافت كرده است. هر بحثي هم باشد ميان خود اين بازيكن و ايجنت برزيلي‌اش است و من از آن بي‌خبر هستم.» نكات مبهم درخصوص قرارداد ريوالدو همچنان ادامه دارد و اين در حالي است كه باشگاه استقلال در اين سال‌ها بابت فرايند حضور و جدايي بازيكنان خارجي از اين تيم، بارها مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفته است.

  • مگويان خواهان جدايي از استقلال شد

هراير مگويان، مدافع ارمنستاني استقلال هم خواهان جدايي از اين تيم شده است و اين تصميم به‌خاطر مشكلات مالي اين بازيكن و عمل نكردن باشگاه به تعهدات مالي‌اش است. ادموند اختر مدير برنامه‌هاي مگويان مي‌گويد:«تا‌امروز مگويان به اصرار من در استقلال مانده بود اما ديگر كاري از دستم برنمي‌آيد. بازيكنان ديگر همه پول‌هايشان را گرفته‌اند اما مگويان هنوز بخش زيادي از قرارداد فصل گذشته را هم طلبكار است. از باشگاه مي‌خواهيم كه خيلي مسالمت‌آميز قرارداد او را فسخ كند.»

کد خبر 308814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha