چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک در همایش ویژه سالمندان در محل مجموعه سالمندان را سرمایه‌های گران سنگی نامید که روزی جامعه با دستان پرتوان آنان به حیات خود ادامه می‌داد.

صوفی نژاد کهریزک

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك، وي در جمع اين عزيزان و خيريني كه همواره با عنايات بي دريغ خود، چرخ زندگي خانواده بزرگ كهريزك را مي‌گردانند، يادآور شد: امروز ما بعنوان متوليان اين خانه بزرگ، در مقابل انسانهايي مسئول هستيم كه روزي و روزگاري محور خانواده‌هاي خود بودند، نان آور خانواده و در يك كلام گردانندگان اصلي جامعه محسوب مي‌شدند و امرز بدليل ناتواني و يا انواع مشكلات جسماني و اجتماعي، بناچار ساكن اين شهر كوچك، بدور از هياهوي جامعه گشته‌اند.

وي تأكيد كرد: نيك مي‌دانيم كه يكايك ما همواره بايد به اين عزيزان كه صاحبان اصلي اين خانه هستند و وجود ما براي كار و معشيت، بسته بوجود اين بزرگواران است، احترام نمود ه و حرمت بزرگي آنان را همواره داشته باشيم.

مدير آسايشگاه به تأكيد خداوند متعال در احترام به سالمندان اشاره و افزود: خداوند بزرگ، احترام به سالمندان را باعث عزت و سربلندي خانواده برشمرده و بر نگهداري و اطعام آنان در منازلشان سفارشات فراوان نموده است. حضرت رسول اكرم (ص) نيز وجود سالمند در خانه را باعث رحمت و بركت در خانواده دانسته به جوانان توصيه فرموده كه همواره سالمندان خود را در خانه و خانواده نگهداري نمايند.

محمدرضا صوفي‌نژاد مدير آسايشگاه كهريزك با آرزوي روزهايي شاد براي همه سالمندان جامعه و بويژه سالمندان ساكن در آسايشگاه، شهادت جمع زيادي از زائران بيت ا... الحرام را در حادثه مناسك حج، به خانواده‌هاي آن عزيزان و همه هموطنان عزيز تسليت گفته، آرزوي سلامتي براي همه زائريني كه هم اكنون در خانه امن الهي هستند، داشته كه اميد است همه اين عزيزان با صحت و سلامت كامل به وطن خود بازگردند.

کد خبر 308926

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha