مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با اعلام اینکه نرخ معاینه فنی در تهران ۱۱هزار تومان و در ترکیه ۸۰یورو یعنی بیش از ۳۰۰هزار تومان است، گفت:

 نرخ معاینه فنی در تهران، نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین است و این در شرایطی است که با وجود توان ارائه خدمات همزمان به ۶ هزار دستگاه خودرو در مراکز مکانیزه تهران، ۳۰ درصد از ظرفیت این مراکز نیز پر نمی‌شود.

ولي آذروش در حالي اين مطلب را اعلام كرده است كه حدود يك‌ماه قبل وي تعداد خودروهاي مراجعه‌كننده به مراكز معاينه فني تهران را از ابتداي سال حدود 200هزار دستگاه اعلام كرده بود.‌ از سوي ديگر اجراي طرح كاهش كه به گفته مديران شهري قرار است از ابتداي آبان در تهران اجرايي شود نيازمند توجه جدي به معاينه فني خودروهاست.

به همين دليل مديرعامل سازمان مركزي معاينه فني خودروهاي تهران پيش‌بيني مي‌كند كه با آغاز طرح كاهش، مراكز معاينه‌فني هم شلوغ شوند. البته ولي آذروش به اين مسئله هم اشاره كرده است كه 58هزار دستگاه خودرو در تهران بالاي سن فرسودگي قرار دارند و فاقد شرايط قبولي در معاينه فني هستند.‌وضعيت مراجعه موتورسيكلت‌ها به مراكز معاينه فني هم ‌ قابل‌قبول‌ نيست چراكه به گفته مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني تهران از ابتداي سال‌جاري تا‌كنون، تنها 93دستگاه موتورسيكلت به 10مركز معاينه فني مراجعه كرده‌اند.

کد خبر 309145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha