همشهری آنلاین: یافتن ۳۰ دقیقه وقت آزاد و انگیزه لازم برای انجام یک باره این مدت توصیه‌شده ورزش روزانه ممکن است کاری مشکل باشد.

walking۳

اما اگر راه‌هایی را بیابید که این ورزش معمول روزانه را جذابتر و لذت‌بخش‌تر و با زندگی روزانه‌تان تلفیق کند، ممکن است بتوانید در انجام مداوم این نیم ساعت ورزش موفق شوید.

جذابتر و لذت‌بخش‌تر و با زندگی روزانه‌تان تلفیق کند، ممکن است بتوانید در انجام مداوم این نیم ساعت ورزش موفق شوید.

رعایت این توصیه‌ها شما برای انجام این کار کمک می‌کند:

-  برای انجام سه دوره کوتاه‌مدت ۱۰ دقیقه‌ای ورزش برنامه‌ریزی کنید. هدفتان انجام این سه دوره ورزش در بامداد، بعدازظهر و غروب باشد. هر کدام از این ۱۰ دقیقه‌ها را می‌توانید به نوعی از ورزش اختصاص دهید، ورزش‌های بر مبنای وزن بدن (مثل شنا رفتن، درازو نشست، چمباتمبه زدن و..) را در صبح، ده دقیقه پیاده‌روی سریع را در هنگام وقت ناهار در محل کار و ۱۰ دقیقه تمرینات کششی ملهم از یوگا را در شب انجام دهید.

- به همراه اعضای خانواده ورزش کنید. با هم پیاده‌روی کنید یا با هم دوچرخه‌سواری کنید.

- از زمانی که به طور معمول برای انجام کارهای خانه استفاده می‌شود، برای سوزاندن کالری‌های اضافی استفاده کنید. برای مثال به‌جای اینکه کف اتاق‌ها را فقط جارو کنید، آن‌ها را بشویید و بسابید.

- مترصد فرصت‌هایی برای راه رفتن باشید. ملاقات کاری‌تان با همکارتان را به‌جای پشت میز در حال راه رفتن انجام دهید. هنگامی‌که فرودگاه در انتظار سوارشدن به هواپیما هستید، راه بروید و ویترین فروشگاه‌ها را نگاه کنید. به‌جای استفاده از آسانسور از پله‌ها بالا بروید، ماشینتان را دورتر از محل کارتان پارک کنید و بقیه راه را پیاده بروید.

Healthday

کد خبر 310029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha