چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گروه تروریستی داعش شروع به آموزش گردانی از عاملان انتحاری زن در سوریه کرده است.

al-khansa-brigade

 فعالانی از گروه حقوق بشری "سوریه در سکوت قتل عام می‌شود" مدعی شدند منابع نفوذی در بین تروریست‌های داعش که شهر رقه را تصرف کرده‌اند متوجه شدند این تروریست‌ها برای حمله‌هاي انتحاری به استفاده از زنان روی آورده‌اند.

به یک زن مصري وعده داده شد اگر به عامل انتحاری داعش تبدیل شود مبلغ بسیار زیادی پول دریافت می‌کند و نزد شوهرش در بهشت می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نوشته روزنامه دیلی میل،گمان می‌رود این جوخه جدید عاملان انتحاری برای انجام بمب‌گذاری‌های مرگبار آموزش  ببينند چرا که داعش معتقد است زنان به نسبت دیگران کمتر، ظن مردم و مقام‌ها را برمی‌انگیزند.

این گروه حقوق بشری همچنین گفت: بعید است داعش از زنان خارجی که به این گروه تروریستی پیوسته و عضو یگان‌های "الخنساء" هستند که در خیابان‌های رقه گشت‌زنی می‌کنند، برای حمله‌هاي انتحاری استفاده کند.

تبلیغات موفق یگان‌های "الخنساء" که شامل شش زن انگلیسی تبار است، یکی از بخش‌های مهم تصویر وحشتناک داعش محسوب می‌شود.

به خاطر آن‌که زنان خارجی برای داعش بسیار ارزشمند هستند و به آن‌ها برای کنترل زنان رقه احتیاج دارد، گروه داعش، زنان عرب را برای گردان‌ عاملان انتحاری جدیدش هدف قرار داده است.

براساس گزارش این گروه فعالان حقوق بشری، داعش در تبلیغات خود اعلام کرده که به زنان برای مبارزه در راستای حفاظت از رقه احتیاج دارد.

کد خبر 311824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha