چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

۲ سارق مسلح که نقاب به‌صورت داشتند وارد یک طلافروشی در مشهد شدند و پس از قتل طلافروش بیش از ۲ کیلو طلا سرقت کردند.

حوادث

ساعت 10:46ديروز صبح 2 جوان درحالي‌كه سوار بر يك خودروي پرايد بودند مقابل يك طلافروشي در خيابان مفتح مشهد توقف كردند. آنها وقتي مطمئن شدند كسي جز طلافروش داخل مغازه نيست وارد آنجا شدند. مردان مسلح به محض ورود به مغازه مدعي شدند كه قصد خريد طلا دارند اما دقايقي بعد يكي از آنها سلاح وينچستر و ديگري كلت كمري از جيب كتش بيرون آورد و به سمت مغازه دار نشانه گرفت.

صاحب طلافروشي كه جواني 34ساله بود به‌شدت وحشت زده شد. در چنين شرايطي يكي از سارقان نقابدار چاقويي از جيب خود بيرون آورد و يك ضربه به قفسه سينه او زد. وقتي صاحب طلافروشي خون آلود روي زمين افتاد، دزدان مسلح با سرقت بيش از 2كيلو طلا پا به فرار گذاشتند. در شرايطي كه آنها سراسيمه سوار بر خودروي پرايد خود شده بودند كه فرار كنند، شاهدان متوجه موضوع شدند و با پليس تماس گرفتند. پس از آن كارآگاهان پليس راهي محل حادثه شدند اما دزدان فرار كرده بودند.

بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه جوان طلافروش براثر ضربه چاقو جان خود را از دست داده است. در چنين شرايطي، ‌پرونده قتل تشكيل شد و در اختيار قاضي جنايي دادسراي مشهد قرار گرفت. در ادامه تحقيقات مشخص شد كه مقتول مجرد بوده و بعداز محرم و صفر قرار بود به خواستگاري دختر موردعلاقه‌اش برود كه قرباني سرقت مرگبار شد. در همين حال سرهنگ حجت نيكمرام فرمانده انتظامي مشهد گفت: كارآگاهان در نخستين قدم‌، فيلم و تصاوير دوربين مداربسته مغازه را بررسي كردند و در قدم بعدي با تحقيق از شاهدان توانستند به سرنخ‌هاي خوبي دست پيدا كنند. وي افزود: كارآگاهان جنايي جست و جوي خود براي شناسايي و دستگيري سارقان جنايتكار را آغاز كرده‌اند.

کد خبر 311914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha