دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

معاون وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی مؤسسه رسانه‌های تصویری از تعریف پروژه تازه «سینمایش» در سازمان تحت مدیریت خود خبر داد.

سینما تقدیر

 به گزارش همشهري، حجت‌الله ايوبي پس از تقدير از زحمت‌هاي حسين مسافرآستانه و اعطاي حكم سيدمصطفي ابطحي در سمت مديرعامل مؤسسه رسانه‌هاي تصويري، فرصت را براي پاسخگويي به منتقدان خود مغتنم شمرد و به نامه‌هاي سرگشاده و نقدهايي كه اخيرا بر عملكرد سازمان سينمايي شده، پاسخ داد.

وي همچنين با اشاره به تجارب مسافرآستانه در 2حوزه سينما و تئاتر گفت: پروژه‌اي موسوم به سينمايش در سازمان سينمايي تعريف شده و هدف آن تهيه يك نسخه تصويري از نمايش‌هاي مهم و مطرح است. ما قصد داريم مديريت اين پروژه را به مسافرآستانه بسپريم و ايشان به‌زودي در اين عرصه مشغول به‌كار خواهد شد. مسافرآستانه كه حدود 22‌ماه مديريت مؤسسه رسانه‌هاي تصويري را بر عهده داشت، در اين مراسم حكم مشاور رئيس سازمان سينمايي را دريافت كرد. ابطحي پيش از اين دبير كل ستاد صيانت و مبارزه با تكثير و عرضه غيرمجاز آثار سينمايي و سمعي و بصري بود و پس از حدود يك سال فعاليت در اين ستاد، جانشين مسافرآستانه در مؤسسه رسانه‌هاي تصويري شد.

کد خبر 312425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha