یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۸:۵۳
۰ نفر

کریم اعظمی: «برای حجازی احترام خاصی قائلم ولی ما استقلال را شکست می‌دهیم.»

 این مهمترین اظهارنظر علی دایی قبل از رویارویی تیمش با استقلال بود و او سرانجام به خواسته‌اش رسید. دایی که فصل گذشته 2 بار استقلال را شکست داد، باز هم موفق به انجام این کار شد تا سایپا از بحران خارج شود.

 سرمربی این تیم به همشهری می‌گوید: پس از باخت به راه‌آهن و فجرسپاسی، گفتم که سایپا برمی‌گردد. چون به تیمم اعتقاد داشتم.

  • باز هم استقلال را شکست دادید، ارزیابی شما از این بازی چیست؟

 تیم ما خیلی بهتر از استقلال بازی کرد و حقمان این بود که با 4 یا 5 گل پیروز شویم ولی فرصت‌ها را از دست دادیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان راضی‌ام و امیدوارم این روند در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد.

  •  استقلال شرایط چندان خوبی ندارد، این موضوع در پیروزی شما تأثیرگذار نبود؟

سال قبل هم در حالی که استقلال بهترین شرایط را داشت،‌‌ 2 بار این تیم را شکست دادیم و معتقدم که تیم فعلی استقلال هم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. آنها بازیکنان جوانی دارند و زمان می‌خواهند تا به شرایط ایده‌آل برسند.

  •  اکثر استقلالی‌ها معتقدند که در این بازی، تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. نظر شما چیست؟

 تیم ما در اکثر لحظات بازی اجازه هنرنمایی به حریف نداد و با قاطعیت می‌گویم که سایپا مستحق پیروزی در این دیدار بود. بازیکنان ما در طول 90 دقیقه برتری تاکتیکی محسوسی نسبت به حریف داشتند و از عملکرد آنها رضایت دارم.

  • مثل اینکه از قضاوت ممبینی هم ناراضی بودید؟

بله، او با بازیکنان استقلال مهربان بود و در چند صحنه که مهمترین آن گل سوم سایپا بود، علیه تیم ما سوت زد.

  •  پس از شکست مقابل راه‌آهن و فجرسپاسی، موضوع زمین خوردن تیم‌های قهرمان در اذهان تداعی شد ولی به نظر می‌رسد که سایپا به لیگ برگشته. حتی خود شما هم با قاطعیت گفتید که به دوران اوج بازمی‌گردید.

 با توجه به اضافه شدن چند بازیکن جدید، احتیاج به هماهنگی داریم و خوشبختانه شرایط، نسبت به بازی‌های قبلی بهتر شده است. من به توانایی‌های بازیکنانم ایمان داشتم و با درک کامل از شرایط تیم، آن حرف را زدم خیلی خوشحالم که بازیکنان خودشان را پیدا کرده‌اند.

  •  برخی شانس قهرمانی سایپا را نسبت به فصل گذشته کمتر می‌دانند، شما به عنوان سرمربی تیم چه نظری دارید؟

 پس از 5 هفته، چند امتیاز حساس را از دست دادیم که در هفته‌های آ‌ینده آن را جبران خواهیم کرد. از لحاظ تاکتیکی هم شرایط بهتر شده و من سایپا را مدعی اول قهرمانی می‌دانم. فقط کمی فرصت می‌خواهیم تا به هماهنگی کامل برسیم، مطمئن باشید که سایپا مدعی اول قهرمانی است.

  • برای رسیدن به این عنوان، کدام تیم رقیب اصلی شماست؟

 از حالا نمی‌توان با قاطعیت در این مورد حرف زد ولی تیم‌های بالای جدول مدعیان جدی هستند.

  •  بعضی‌ها بخت پرسپولیس را نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر می‌دانند.

 پرسپولیس لیگ را خیلی خوب شروع کرده است و من نسبت به دیگر مدعیان،‌ بیشتر به این تیم فکر می‌کنم.

  • در بازی با استقلال باز هم عده‌ای از تماشاگران حریف به شما توهین‌ کردند.

 من در این یک سال، 3 بار استقلال را شکست دادم و به طرفداران این تیم حق می‌دهم که ناراحت باشند و به من توهین کنند. متاسفانه کمیته انضباطی هم فقط شعار می‌دهد، البته من این توهین‌ها را به حساب ناراحتی طرفداران استقلال می‌گذارم. مدت‌هاست که به من توهین می‌کنند و آقایانی که هر روز مصاحبه می‌کنند، باید جوابگو باشند.

  •  برای لیگ قهرمانان آسیا چه برنامه‌ای دارید، فکر می‌کنید با این نفرات بتوانید نتایج خوبی بگیرید؟

خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در باشگاه حاکم است و مسئولان هم از تیم حمایت می‌کنند. سایپا تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و ما امیدواریم که در لیگ قهرمانان هم موفق باشیم.

  •  سایپا احتیاجی به جذب بازیکن ندارد؟

 در خط حمله حمید زوهانی را به خدمت گرفته‌ایم و در حال حاضر احتیاجی به جذب بازیکن جدید نیست. سایپا بازیکنان بسیار خوبی دارد و آینده خوبی را برای تیم پیش‌بینی می‌کنم.

کد خبر 31567

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز