دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست مدیریت راههای استان تهران با اشاره به تلاش راهداران در پی بارش برف سنگین از عصر یکشنبه ۱۵ آذرماه در مسیرهای کوهستانی استان گفت: با تلاش راهداران جاده بسته شده فیروزکوه در شمال شرقی این استان باز شد.

Road

فرشاد اسکندری در گفتگو با ایرنا افزود: بامداد دوشنبه 16 آذرماه جاده فیروزکوه بدلیل شدت بارش برف مسدود شده بود که با تلاش گروه‌های راهداری این محور بازگشایی و هم‌اینک تردد در آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اینک بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های منتهی به پایتخت ادامه دارد گفت که احتیاط رانندگان و تجهیز خودروها به زنجیر چرخ برای تردد از این مسیرها ضروري است.

  •  سوانح رانندگی در جاده‌های تهران تلفات جانی نداشته است

سرپرست مدیریت راههای استان تهران از برخورد چند دستگاه خودرو بدلیل لغزندگی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: خوشبختانه این سوانح رانندگی تلفات جانی نداشته است.

اسکندری افزود: با توجه به بارش سنگین برف در تمامی جاده‌های استان تهران گزارش برخورد چندین دستگاه خودرو با یکدیگر به مرکز راهداری اعلام شد.

وی گفت: بدلیل لغزندگی در جاده‌ها این تصادفات ایجاد شده که خوشبختانه در هیچکدام از این سوانح فردی دچار مصدومیت نشده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: ساعت پنج بامداد امروز بدلیل شدت برف و احتمال سقوط بهمن جاده هراز در محور استانهای تهران و مازندران بسته شد و گروه‌های راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

اسکندری گفت: در محورهای تهران - قم، تهران - ساوه، تهران - کرج و سایر بزرگراه‌های منتهی جاده باز است اما بدلیل بارش برف و باران تردد خودروها در این محورها به کندی صورت می‌گیرد.

کد خبر 316313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha