دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پای حرف‌های خیلی‌هایشان که می‌نشینی می‌گویند چند بار ترک کرده‌اند اما دوباره گرفتار شده‌اند، می‌پرسی چرا؟ می‌گویند: بی‌خانمانی، بی‌کسی، بی‌پولی، بی‌سرپناهی.

تهران شهر

برای اینکه یک فرد از بی‌خانمانی و بی‌سرپناهی نجات پیدا کند باید به او سرپناه داد، برای اینکه کسی احساس تنهایی نکند باید برای او هم‌ خانواده یا دوست‌های همزبان پیدا کرد، برای اینکه کسی بی‌پول و بیکار نباشد باید به او شغل و حقوق داد و محقق شدن همه این‌ها مستلزم مقدمات، امکانات و شرایط مطلوب است، با این همه خوب است بدانید که با احداث مجموعه‌هایی با عنوان «بهاران» همه این اتفاقات خوب در یک مجتمع محقق شده است.

اینجا مجتمع بهاران است، خانه بهبودیافتگان. سرپناهی برای آن‌ها که سم‌زدایی شده‌اند و می‌روند تا تولدی دیگر را تجربه کنند. بهبودیافتگان شش ماه تا یک سال در این مجتمع می‌مانند، در کارگاه‌های کارآفرینی کار می‌کنند، حقوق می‌گیرند و سپس به آغوش خانواده‌شان بازمی‌گردند.

مددکاران و تیم متخصص برای ساعات شبانه‌روز بهبودیافتگان برنامه‌ریزی کرده‌اند، در اوقات فراغت هم می‌توانند تلویزیون تماشا کنند یا کتاب بخوانند. هرکدام از ما با اهدای فقط یک کتاب به مجتمع بهاران می‌توانیم در تولد دوباره بهبودیافتگان، نقشی شکوهمند داشته باشیم. بیایید کتاب‌هایی را اهدا کنیم که می‌دانیم مطالعه آن‌ها به بهبودیافتگان کمک می‌کند.

کتاب‌های خود را تا پایان هفته به نشانی میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان دامن افشار، پلاک 55، هفته‌نامه تهران شهر ارسال کنید. درصورتی‌که تعداد کتاب‌ها بیش از 10 جلد است و امکان ارسال، توسط پیک نیست می‌توانید با شماره‌های 51038312 و 09351657627 تماس بگیرید تا همکاران ما نسبت به اعزام خودرو و تحویل کتاب‌ها اقدام کنند.

گزارش کامل مجتمع بهاران را به همراه گفت‌وگوهایی با بهبودیافتگان در شماره 68 هفته نامه تهران شهر بخوانید.

کد خبر 318775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha