همشهری آنلاین: همایش مسئولین سیاسی عقیدتی سیاسی‌های مناطق و یگان‌های پدافندی صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ستاد این قرارگاه برگزار شد.

انصاری

به گزارش روابط عمومي قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) حجت الاسلام والمسلمین انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: اوضاع امروز دنیا اوضاع بسیار پیچیده‌ای است و بیشترین دغدغه نظام سلطه مبارزه با اسلام است و یکی از خطرناک‌ترین توطئه‌های آنان این است که اسلام را با اسلام هدف قرار دهند و ایجاد گروهک‌هایی مثل داعش و تکفیری‌ها از نمونه‌ این اقدامات برای مخدوش کردن چهره اسلام است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین بحث‌های داخلی ما بحث نفوذ است و دشمن تلاش می‌کند تا به هر شکلی در سد محکم اسلام در ایران نفوذ کند و این نفوذ در نیروهای مسلح به صورت مضاعف وجود دارد و هدف آنها تضعیف نیروهای دفاعی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به برهه حساس انتخابات تاکید کرد: انتخابات در کشور ما هم برای دلسوزان نظام مهم است و هم برای دشمنان ما بسیار با اهمیت است چرا که آنها چشم طمع به انتخابات ما دارند و یکی از بزرگترین اهداف دشمنان کم رنگ کردن یا ساقط کردن اصل ولایت فقیه است چرا که با مدل حکومتی مترقی ما مشکل دارند.

حجت الاسلام انصاری وظیفه مسئولین سیاسی در نیروهای مسلح را در ایام انتخابات بسیار حساس دانست و تصریح کرد: وظیفه مسولین سیاسی جلوگیری از ورود ارتش به دسته بندی و جانبداری های سیاسی است علاوه بر اینکه باید اگاهی های سیاسی کارکنان افزایش یابد تا بتوانند نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

وی در پایان گفت: بر خلاف آنچه علیه همه ادیان تبلیغ می‌کنند و این تبلیغ متاسفانه به صورت یک ژست به اصطلاح روشنفکرانه تبدیل شده است، دین اسلام از سیاست جدا نیست و اسلام بهترین و کامل‌ترین دستورات برای زندگی اجتماعی دارد.

کد خبر 319542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha