جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: هندبالیست‌های ایران در رقابت‌های چهارجانبه لهستان ۲۵ بر ۲۱ اوکراین را شکست دادند. در پایان این بازی افشین صادقی به عنوان با ارزشمندترین بازیکن دیدار شناخته شد و هدیه خود را دریافت کرد.

هندبال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ سبزپوشان کشورمان در این مسابقه با ترکیب محسن باباصفری درون دروازه، امید سه کناری، شاهو نصرتی، پویا نوروزی نژاد، سلامان بربط، مهدی موسوی، احسان ابویی مقابل زردپوشان اوکراینی صف آرایی کردند.

تیم کشورمان نیمه اول این دیدار را با آرایش بهتر در دفاع و دقت بالاتر در حملات و پرهیز از شوت های ریسکی از راه دور در مقابل دفاع تنومند یاران اوکراینی با یک بازی پایاپای به پایان برد.

با آغاز نیمه دوم هندبالیست‌های کشورمان گام به گام برتری خود را بر اوکراین پرقدرت تحمیل کردند. از دقیقه 47 این برتری با 3 گل اختلاف به نفع ملی پوشان با بازی پرصلابت و چشمگیر بویژه در دفاع، روز خوب هندبال ایران را تکمیل و برد شیرین را بر تیم قدرتمند اوکراین به ارمغان آورد.

در پایان این بازی افشین صادقی به عنوان با ارزشمندترین بازیکن دیدار شناخته شد و هدیه خود را دریافت کرد.

بهترین گلزنان هندبالیست افشین صادقی با 9 گل و پویا نوروزی نژاد با 8 گل بودند. عرفان اسماعیلاگیچ از همه 15 بازیکن تیم ملی در این بازی استفاده کرد.

کد خبر 319969

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha