همشهری آنلاین: جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اقتدار و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر می خواهیم اقتدار نظام اسلامی حفظ شود و به نسل های بعدی برسد باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم.

 کیومرث حیدری

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان گروه 401 فاوا نیروی زمینی ارتش (فناوری و اطلاعات نزاجا)،عنوان کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) راه بندگی ، حریت و جوانمردی را به ما آموختند و دروازه شهادت را گشودند و نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری (حفظه الله) با اقتدار، سکان هدایت مسلمین جهان را برای اعتلای کلمه الله در دست گرفتند.

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت های داهیانه رهبر فرزانه مسلمین جهان، از اقتدار بالایی در بخش های مختلف ازجمله نیروهای مسلح برخوردار هستیم.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد، اگر امروز مرزهای کشور پهناور ایران اسلامی دارای امنیت و آرامش خاصی است را همگان می بینند به برکت خون شهدا بوده و حاصل از خود گذشتگی و جانفشانی تک تک کارکنان نیروهای مسلح و حضور گسترده مردمی در بخش های مختلف است و باید قدردان این نعمت باشیم.

امیر سرتیپ حیدری توضیح داد: اگر بخوایم اقتدار نظام حفظ شود و به نسل های بعدی که آینده سازان این کشور هستند برسد باید پیروی محض از ولایت فقیه را در تمامی ابعاد زندگی خود جاری و با اتحاد و همبستگی راه نفوذ بیگانگان را ببندیم.

کد خبر 321251

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha