شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

جمشید مشایخی: برای مردم عزیز و سرفراز ایران هر کاری که انجام شود باز هم حق مطلب را ادا نمی‌کند.

جمشید مشایخی

نبايد فراموش كنيم كه مردم نازنيني داريم. مردمي كه در سخت‌ترين شرايط هم امتحان خود را به‌خوبي پس‌داده‌اند. اينجا سرزميني است پهناور با پيشينه‌اي درخشان و فرهنگي غني كه مردم بزرگي هم دارد. اينجا سرزمين بزرگمرداني بوده كه تاريخ پرافتخار ايران‌زمين را رقم زده‌اند. اينجا ايران است. سرزمين مهر و دوستي.

سرزمين پهلوانان و جوانمردان و آيين جوانمردي در اين خاك ريشه‌اي عميق و ناگسستني دارد. به‌عنوان فردي كه افتخار خدمت به اين مردم را داشته‌ام مي‌توانم بگويم هميشه بهترين پاسخ را هم از آنها دريافت كرده‌ام. بارها گفته‌ام كه من خاك پاي مردم ايران هستم و اين به لفظ نيست و كوشيده‌ام در عمل نيز آن‌را به اثبات برسانم. به‌عنوان عضوي از خانواده هنر، اين پرسش هميشه برايم وجود داشته كه ما چقدر توانسته‌ايم پاسخگوي محبت مردم باشيم؟ چقدر به‌عنوان هنرمند توانسته‌ايم با تمام توان و ظرفيت‌مان به خلق اثري هنري بپردازيم و مردم را راضي نگه‌داريم.

پاسخ مهر را به مهر بايد داد و اساسا كار هنري بدون مكالمه با مردم به اتفاقي ابتر و ناقص مي‌ماند. من پاسخ يك عمر فعاليت هنري را بيش از همكاران و كارشناسان همواره از اين مردم گرفته‌ام كه ما هرچه داريم از آنها و براي آنهاست...

  • بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون
کد خبر 321806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha