جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

در کمال شگفتی سایت بورس تهران روی فضای وب در دسترس نبود تا عمق مشکلات حوزه فناوری اطلاعات بازارسرمایه بیش از پیش آشکار شود.

مسئولان بازار سرمايه اين روزها مدام بر جذب سرمايه‌گذاران خارجي تأكيد مي‌كنند و از تدارك و طراحي سايت‌هاي جديد براي انتشار آمار و اطلاعات خبر مي‌دهند اما نشانه‌هاي موجود حاكي از آن است كه زيرساخت‌ها براي اين كار چندان فراهم نيست.در روزهاي آخر هفته قبل و تا زمان تهيه اين خبر، اطلاعات آماري سايت بورس تهران ازجمله گزارش عملكرد هفتگي اين بازار، در دسترس نبود.

در هفته‌هاي اخير نرم افزار معاملات بورس تهران هم بار‌ها با مشكل مواجه شده است. برخي متخصصان آگاه از وجود مشكلات ساختاري در هسته معاملات بورس تهران خبر مي‌دهند اما مسئولان حوزه فناوري اطلاعات بازار سرمايه بارها اين موضوع راتكذيب كرده‌اند. در چنين شرايطي مسلم پيماني عضو هيأت مديره شركت فناوري بورس با اشاره به مشكلات به‌وجود آمده در اطلاع‌رساني آماري در بازارسرمايه از اصلاح ساختار سايت TSETMC به‌عنوان مهم‌ترين سايت آماري بورس خبر داد. پيماني گفت: اين وب‌گاه در ارائه گزارشگري و نمايش داده‌هاي 3 متغير حجم، ارزش و تعداد معاملات همواره از ساعت رسمي معاملات عقب مي‌افتاد اما با پيگيري و بررسي، اين مشكل به‌زودي برطرف خواهد شد.

کد خبر 324827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha