شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

فهیمه پناه‌آذر: پس از پشت سر گذاشتن یک نوروز سوت و کور که حتی حضور مهران مدیری هم نتوانست از سرمای آن بکاهد، به‌نظر می‌رسد نوروز ۹۵ را باید فصل شکوفایی دوباره سریال‌های مناسبتی دانست؛ پروژه‌هایی با مشارکت کارگردانان صاحب‌نام که بازیگران سرشناس را مقابل دوربین برده‌اند.

فیلم

به گزارش همشهري، گرچه توليد 4سريال نوروزي از مدتي پيش آغاز شده اما هنوز دقيقا مشخص نيست كه كدام سريال قرار است از كدام شبكه روي آنتن برود و به‌گفته رحمان سيفي‌آزاد رئيس مركز امور نمايشي تلويزيون، همه‌‌چيز به روزهاي آينده و برگزاري جلسه هماهنگي براي تعيين سهم هر شبكه موكول شده است. اين در حالي است كه با كمي دقت درباره گروه‌هاي درگير در توليد هر پروژه، مي‌توان به شبكه اختصاصي هركدام پي برد.

سيفي‌آزاد درباره سريال‌هاي در حال توليد به همشهري مي‌گويد: مجموعه‌اي با نام موقت «دودكش» كليد خورده كه توليد شبكه برون‌مرزي است. «زعفراني»، «قرعه» و «بيمار استاندارد» هم ديگر سريال‌هايي هستند كه براي نوروز ساخته مي‌شوند اما هنوز تصميم قطعي براي پخش آنها گرفته نشده و در جلسه هماهنگي بايد ببينيم شبكه‌هاي يك، 2، 3 و 5 هركدام چه سريالي را روي آنتن مي‌برند.

  • حضور قطعي لطيفي و آقاخاني

محمدحسين لطيفي كه آخرين بار «تنهايي ليلا» را روي آنتن شبكه3 داشت، اين روزها سرگرم توليد فصل دوم مجموعه موفق دودكش است؛ سريالي كه فصل اول آن حال‌و هواي رمضاني داشت. كورش نريماني و سيدمحمود رضوي نويسنده و تهيه‌كننده اين مجموعه هستند كه كار توليد آن از حدود 2‌ماه پيش آغاز شده و مثل دودكش اول، بازيگراني چون هومن برق‌نورد، بهنام تشكر، سيما تيرانداز، اميرحسين رستمي، نگار عابدي، محمدرضا شيرخانلو و... در آن بازي مي‌كنند.

قرار بود مرضيه برومند سريال «ويلا» را براي پخش در نوروز95 بسازد كه ظاهرا بدقولي يكي از بازيگران اصلي همه برنامه‌ها را به هم ريخت. پس از آن قرعه به نام سعيد آقاخاني خورد تا بيمار استاندارد را به نويسندگي بهرام توكلي كليد بزند. بابك حميديان، جواد عزتي، شيلا خداداد، پوريا پورسرخ، امير غفارمنش، هومن حاجي‌عبداللهي، اميد روحاني و... از بازيگران سريال تازه آقاخاني هستند كه خود او هم در آن ايفاي نقش مي‌كند. شايد بيمار استاندارد از شبكه3 پخش شود.

سريال زعفراني براساس فيلمنامه سعيد جلالي به كارگرداني حامد محمدي هم به نيت پخش از شبكه2 كليدخورده و با توجه به حضور بازيگران سرشناس، مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي تماشايي نوروز95 باشد. اين سريال طنز با بازي مهدي هاشمي، ستاره اسكندري، مهران احمدي، نرگس محمدي، حسام محمودي، شيدا خليق، حديث ميراميني، هادي كاظمي و... مقابل دوربين رفته و توليد آن در يك قهوه‌خانه ادامه دارد.

  • رايزني براي پخش قرعه

«قرعه» پروژه‌اي است كه نام آن ابتدا به سيروس مقدم گره خورده بود اما با درگير شدن او و گروهش در توليد پروژه رمضاني «هفت‌سنگ»، فيلمنامه خشايار الوند به‌دست برزو نيك‌نژاد افتاد؛ كارگرداني كه 2فصل «دردسرهاي عظيم» را ساخته است. حميدرضا آذرنگ، سحر ولدبيگي، امير كربلايي‌زاده، فريبا متخصص، هدايت هاشمي و... بازيگران قرعه هستند كه داستاني خانوادگي دارد و هنوز شبكه پخش آن مشخص نيست.

  • مديري به دور همي نسيم مي‌رود

با ناكامي مطلق فصل دوم سريال «در حاشيه»، مهران مديري اين روزها درگير حضور در پروژه‌اي به نام «دور همي» است كه پيش از اين «زعفرون» نام داشت. اين مجموعه براي پخش از شبكه نسيم توليد مي‌شود و شقايق دهقان، اميرمهدي ژوله، اليكا عبدالرزاقي، مهران رنجبر و محمد نادري ديگر بازيگران آن هستند. اين سريال مانند يك نمايش است كه در هر قسمت حدود 300 تماشاگر و يك بازيگر مهمان دارد و متن آن را ژوله نوشته است.

کد خبر 324967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha