همشهری آنلاین-مریم دری‌منش: در مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه‌های فوتبال اروپا یوونتوس و بایرن مونیخ به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند، بارسلونا با دو گل آرسنال را مغلوب کرد.

Sturaro

سه‌شنبه شب (4 بهمن) از مرحله يك هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا دو ديدار برگزار شد.

در تورين دو تيم يوونتوس و بايرن مونيخ به مصاف هم رفتند. در نيمه اول اين ديدار توپ و ميدان كاملا در اختيار ميهمان بود و يووه به غير از دو سه مورد ضدحمله، نتوانست خطري روي دروازه بايرن ايجاد كند.

در اين نيمه بايرن مونيخ از برتري خود كاملا استفاده كرد و توانست توسط توماس مولر (43) دروازه بوفون را باز كند.

توماس مولر

نيمه اول با همين يك گل به اتمام رسيد. در نيمه دوم هم بايرن كماكمان به پيشروي خود ادامه داد تا اين كه در دقيقه 55 با شوت بسيار ديدني آرين روبن به گل دوم رسيد. بعد از اين گل اما يووه به خود آمد و گويي از خواب بيدار شد و بالاخره موفق شد در يك ضدحمله توسط ديبالا در دقيقه 63 يكي از گل‌هاي خورده را جبران كند و در دقيقه 76 نيز با وجود برتري نسبي بايرني‌ها، بازهم شاگردان آلگري موفق به گلزني شده و در دقيقه 76 توسط استورارو كه به عنوان يار جانشين وارد زمين شده بود، بازي را به تساوي كشاندند تا تكليف تيم صعودكننده از اين مرحله به بازي بعدي در مونيخ كشيده شود.

اما هم‌زمان يك بازي ديگر نيز در لندن انجام شد. جايي كه آرسنال ميزبان بارسلونا بود.

در اين بازي هم با وجود اين كه در ابتدا هر دو تيم آهنگ حمله داشتند، اما اين تيم ميهمان بود كه كاملا در مالكيت توپ بر ميزبانش برتري داشت. نيمه اول اين بازي بدون ردو بدل شدن توپ از خط دروازه‌ها به پايان رسيد.

در نيمه دوم اما شاگردان انريكه با دو گل ستاره خود، ليونل مسي بر توپچي‌ها غلبه كردند. يك بار در دقيقه 71 روي پاس نيمار و يك بار از روي نقطه پنالتي در دقيقه 83 بازي.

اين اولين بار بود كه مسي موفق مي‌شد دروازه پتر چك را باز كند.

لیونل مسی

دو بازي ديگر اين مرحله نيز چهارشنبه شب (5 اسفند) انجام مي‌شود. در يكي از اين ديدارها دينامو كي‌يف ميزبان منچستر سيتي است و در بازي ديگر آيندهوون پذيراي اتلتيكو مادريد خواهد بود.

کد خبر 326200

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha