همشهری آنلاین: رقابت های چهار رشته ورزشی بیماران خاص سراسر کشور با معرفی نفرات برگزیده در گیلان پایان یافت.

Chess

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش بيماران خاص و پيوند اعضا، رقابت های ورزشکاران تالاسمی قهرمانی کشور که طی دو روز با حضور 255 ورزشکار از استان های مختلف کشور در چهار رشته ورزشی در استان گیلان انجام شد، با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت.

در تیراندازی بانوان در رده سنی زیر 25 سال، بهناز کتابی از استان همدان موفق شد عنوان قهرمانی بیماران خاص کشور را به خود اختصاص دهد، مریم کیانی از استان چهار محال و بختیاری در مکان دوم قرار گرفت و آرزو جعفری از استان کردستان مقام سوم را تصاحب کرد.

در تیراندازی بانوان در رده سنی بالای 25 سال ام البنین رستمی از استان چهار محال و بختیاری مقام قهرمانی را کسب کرد، مریم اسدی از سمنان در مکان دوم قرار گرفت و نسرین دولتی از استان هرمزگان عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

تیراندازی بانوان

در تنیس روی میز بانوان رده سنی بالای 25 سال فائزه پورقاسمی از همدان موفق شد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد، نفر دوم مریم احمدی از فارس شد و عنوان سوم مشترک را الهام جلالی از گلستان و مریم عباسی از بوشهر کسب کردند.

در تنیس روی میز زیر 25 سال بانوان نفر اول فاطمه جلالی از گلستان، نفر دوم فرنوش کردبچه از تهران و نفر سوم زینب حیدری از اردبیل شدند.

در مسابقات تنیس روی میز آقایان بالای 25 سال به ترتیب عزیز عبادیان از خوزستان، جلال جهان‌تیغ از گلستان و حسین حمزه از چهار محال بختیاری اول تا سوم شدند.

در رده سنی زیر 25 سال شهریار احل لوئیان از اصفهان، سیدعلی میرآیین از گلستان و علیرضا لطیفی از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

تنیس روی میز

در دارت بانوان بالای 25 سال شکوفه کرمی از کرمانشاه، مائده حیدری از اصفهان و زهره تختی از هرمزگان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دارت زیر 25 سال نیز نفر اول مبینا حمیدی از همدان، نفر دوم بنفشه نصیری از کرمانشاه و نفر سوم زهرا دهقان از فارس شدند.

در دارت آقایان بالای 25 سال به ترتیب امیررضا غلامپور از اصفهان، حمید پلاسی از هرمزگان و عادل هویزی از خوزستان اول تا سوم شدند.

در رده سنی زیر 25 سال محسن ساعی از تهران، میلاد حاضری از کرمانشاه و مهدی مصلحی از کرمانشاه اول تا سوم شدند.

دارت

در شطرنج بانوان و رده سنی زیر 25 سال مریم بابایی از اردبیل اول شد، فریبا الیاسی از کردستان در مکان دوم قرار گرفت و مهسا توجیه مقام سوم را تصاحب کرد.

در رده سنی بالای 25 سال سولماز عرب‌پور از استان اصفهان به مقام نخست دست یافت، ماریا خوانشاه از هرمزگان عنوان دوم را کسب کرد و مریم کوهستانی از گلستان سوم شد.

در شطرنج آقایان و در رده سنی زیر 25 سال رسول چناری از فارس عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، حامد بخشی‌نژاد از یزد و حسن فاتحی‌پور از قم به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی بالای 25 سال مردان رضا نوروزپور از گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد، مهرداد فرهادی از آذربایجان شرقی دوم شد و ایمان بخششی از یزد عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در پایان این رقابت‌ها و در رده تیمی آقایان، تیم اصفهان عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی تالاسمی کشور را کسب کرد، تیم هرمزگان دوم شد و تیم آذربایجان شرقی در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت‌های تیمی بانوان، تیم همدان عنوان نخست مسابقات ورزشی تالاسمی کشور را به خود اختصاص داد، تیم کردستان دوم شد و تیم اصفهان عنوان سوم را تصاحب کرد.

مسابقات ورزشکارن تالاسمی سراسر کشور از روز یکشنبه (16 اسفند) با حضور 255 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در چهار رشته شطرنج، تنیس روی میز، دارت و تیراندازی در منطقه زیباکنار رشت آغاز شد و عصر روز دوشنبه (17 اسفند) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

کد خبر 327579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha