همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در آخرین روز سال و آستانه عید نوروز ترافیک در جاده‌های این استان به ویژه ورودی‌های شمال و غرب آن پرحجم است.

 ترافیک پرحجم در جاده های خراسان رضوی

به گزارش ایرنا، سرهنگ هادی امیدوار روز شنبه ایرنا افزود: حجم ترافیک در راههای خروجی خراسان رضوی در مقایسه با ورودیها کمتر است.

وی ادامه داد: هم اکنون ترافیک در جاده های ورودی به مشهد به ویژه از سمت چناران در شمال و فریمان در جنوب این کلانشهر نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی همچنین با اشاره به وجود مه صبحگاهی در نقاط مرتفع استان گفت: مه در حال برطرف شدن لذا همه جاده های ارتباطی استان باز و رفت و آمد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی افزود: بر اساس گزارشهای رسیده در هیچیک از جاده های خراسان رضوی بارش برف یا باران وجود ندارد بنابراین جاده خشک و ایمن است.

سرهنگ امیدوار از رانندگانی که قصد عبور از جاده های خراسان را دارند خواست پیش از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 یا شماره تلفن 33411000-051 از آخرین وضعیت مسیر آگاه شوند.

20 هزار و 483 کیلومتر راه در خراسان رضوی وجود دارد که شش هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر روستایی است.

51 گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول 545 کیلومتر، 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر و 136 مقطع کولاک گیر و مه گیر به طول 586 کیلومتر در این راهها نیز وجود دارد.

کد خبر 328545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha