همشهری آنلاین: گروه‌های فلسطینی انفجار بمب در یک اتوبوس در قدس اشغالی را واکنش طبیعی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی خواندند.

 گروه های فلسطینی: عملیات قدس واکنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی است

به گزارش ايرنا، پایگاه خبری رای الیوم روز سه شنبه گزارش داد: عصر روز دوشنبه بمبی در اتوبوس در شهر اشغالی قدس منفجر شد كه در نتیجه آن دو صهیونیست كشته و 22 نفر زخمی شدند.

گروه های فلسطینی این انفجار را واكنش طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی دانستند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام كرد: این انفجار واكنش طبیعی نسبت به جنایات صهیونیست ها و به خصوص اعدام های میدانی و توهین به مسجدالاقصی است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات را پیامی مبنی بر ادامه انتفاضه فلسطین خواند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام كرد كه این عملیات دلیل بر زنده بودن مقاومت به عنوان گزینه ای استراتژیك است كه در ذهن و روان فلسطین ریشه دارد.

از سوی دیگر جبهه مردمی برای آزادی فلسطین (جناح چپ، شاخه دوم سازمان آزادی بخش فلسطین) نیز در بیانیه ای اعلام كرد كه این عملیات واكنشی طبیعی بر نقض حقوق بشر و جنایاتی است كه رژیم صهیونیستی همه روزه در حق ملت فلسطین انجام می دهد.

جبهه دموكراتیك (جناح چپ)، رژیم صهیونیستی را مسئول عملیات قدس دانست و در بیانیه خود اعلام كرد: این عملیات در نتیجه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی است.

رای الیوم نوشت، تا ساعت 19 شب گذشته به وقت محلی، هیچ بیانیه رسمی از سوی جنبش فتح كه محمود عباس رئیس حكومت خودگردان ریاست آن را برعهده دارد درباره این موضوع منتشر نشد.

پلیس رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام كرد كه آتش سوزی در دو اتوبوس در شهر اشغالی قدس كه عصر روز گذشته به وقوع پیوست در نتیجه انفجار بمب بوده است.

لوبا السمری سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی درباره این حادثه گفت: پس از بررسی كارشناسان مواد انفجاری مشخص شد كه دلیل این حادثه، انفجار بمبی بوده كه در عقب اتوبوس جاسازی شده بود كه موجب آتش سوزی در داخل اتوبوس گردید و اتوبوس دیگر نیز كه در كنار آن قرار داشت، خسارت دید.

تاكنون هیچ گروهی مسئولیت كارگذاری بمب در اتوبوس صهیونیست ها را به عهده نگرفته و پلیس رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه اش هیچ گروهی را مسئول این حادثه معرفی نكرده است.

کد خبر 331188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha