چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پنجمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی با اعلام فراخوانی از علاقه‌مندان خواست در شش شاخه آثار خود را به نشانی اینترنتی دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 به گزارش  دبیرخانه پنجمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران، اختتامیه این جشنواره قرار است روز پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار  شود.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره که با حمایت موسسه فرهنگی و هنری راداندیش نو و فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌گردد، می‌توانند آثار خود را تا ۱۷ اردیبهشت ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیری این دوره را به مانند پنج دوره گذشته سجاد پورقناد بر عهده دارد اما ترکیب داوران نسبت به دوره‌های گذشته تغییر پیدا کرده است. داوری این دوره را مهران پورمندان، دکتر هومان اسعدی، هادی سپهری، دکتر کیوان آقامحسنی و سعید یعقوبیان به عهده دارند.

پنجمین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی در شش شاخه مختلف (مقاله ژورنالیستی - مقاله پژوهشی - نقد - یادداشت - سایت برگزیده - وبلاگ برگزیده) و در دو بخش اصلی (ویژه نویسندگان در فضای اینترنت) و جنبی (ویژه روزنامه‌نگاران حرفه‌ای) برگزار می‌شود که در مراسم اختتامیه جشنواره جوایزی به برگزیدگان هر شاخه اهدا خواهد شد.

مهلت ارائه آثار به دبیر خانه جشنواره ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری است و دریافت آثار تنها به صورت آنلاین و از طریق ایمیل musicfestival.ir@gmail.com امکان پذیر است.

 سال‌های گذشته، اولین و دومین جشنواره وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی با حمایت خانه موسیقی و موزه موسیقی در خانه هنرمندان و سال گذشته سومین دوره جشنواره با حمایت فرهنگسرای ارسباران و موسسه فرهنگی هنری ماهور و دوره چهارم این جشنواره با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگسرای نیاوران برگزار و به برگزیدگان بخش‌های اصلی و جنبی جوایزی اهدا شد

کد خبر 331318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha