همشهری آنلاین: منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما معرفی و انتخاب بهترین‌ها در لیست امید و تقویت مجمع نمایندگان استان‌ها و در نتیجه تقویت مجلس است.

به گزارش ايرنا محمدرضا عارف در مراسم همايش بزرگ اصلاح طلبان اهواز در خيابان دز اين شهر اظهار كرد: در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شهرستان اهواز و ديگر شهرستان هاي استان كه به دور دوم كشيده شد، با انتخاب ليست اميد حماسه ديگري آفريده مي شود.

وي افزود: با توجه به شرايطي كه امروز با آن مواجهيم، با خلق حماسه اي ديگر بايد سهم بالايي در كرسي هاي مجلس دهم داشته باشيم و در تقويت مجلس شوراي اسلامي و تقويت مجمع نمايندگان استان ها تلاش كنيم.

عارف با اشاره به اينكه مشاركت مردم خوزستان در دور اول انتخابات 70 درصد و هشت درصد بالاتر از متوسط كشور بود، گفت: مردم كشورمان و خوزستاني ها در خرداد 92 حماسه ارزشمندي خلق كردند كه حماسه تغيير در قوه مجريه بود.

منتخب مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: تقاضاي مردم و مطالبه آنها پس از 24 خرداد استمرار تدبير و اميد بود كه با انتخاب ليست اميد در گام دوم اين مطالبه به حق مردم پيگيري مي شود.

وي اضافه كرد: جنبش اصلاحات به عنوان جنبشي برآمده از انقلاب و سردمدار اصيل انقلاب در همه صحنه ها و رويدادهاي اجتماعي است و راهبرد ما در انتخابات مجلس ارتقاي جايگاه مجلس است.

عارف ادامه داد: راهبرد ما مجلسي است كه دغدغه معيشت مردم را داشته باشد و رشد اقتصادي و ايجاد اشتغال پايدار را دنبال كند و دينداري را به جاي دين گريزي و اخلاق مداري را به جاي اخلاق ستيزي در راس كارهاي خود قرار دهد.
اين فعال سياسي يادآور شد: نگاه ما اين بود كه اگر بخواهيم به شعارمان به ويژه در ارتباط با بخش اقتصادي و دربرگيرنده معيشت مردم به طور جدي جنبه عملياتي دهيم، راهيابي ليست اميد در همه استان ها به مجلس بود.

وي گفت: امروز در زمينه اشتغال جوانان متاسفانه يكي از مشكلات ما نرخ بالاي بيكاري جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاهي است.
عارف بيان كرد: براي رونق اقتصادي و مقابله با ركود و مهار تورم لازم بود كه اكثريت را در مجلس به دست آوريم، پس برنامه خود را در چارچوب قانون و با توجه به نگاه مردم ارائه كرديم.
منتخب مردم تهران ادامه داد: شوراي عالي سياست گذاري اصلاح طلبان با هدف ايجاد وحدت در بين اصلاح طلبان تقويت شد و در نتيجه آن ليست فراگير اصلاح طلبان بود.

وي گفت: با تقديم ليست اميد به مردم كشورمان، مردم به اين نگاه و رويكرد ما پاسخ مثبت دادند و حماسه اي در انتخابات گذشته خلق كردند.

عارف افزود: در تهران براي نخستين بار مردم به هر 30 نفر ليست اميد راي دادند و اين نگاه بايد در همه كشور و استان ها تكثير شود.

اين فعال سياسي ادامه داد: علي رغم انتخابات گذشته حماسه جديدي در جمعه آينده خلق مي كنيم و هفتم اسفند را تكرار مي كنيم و كساني كه انگيزه بالايي ندارند يا درمرحله اول شركت نكردند، در اين دوره به مشاركت دعوت مي كنيم.

وي با اشاره به سوابق اجرايي، علمي و اخلاقي كانديداهاي ليست اميد، اعضاي ليست اميد در شهرستان هاي اهواز، مسجدسليمان، ايذه، هفتگل را معرفي كرد و از مردم خواست به اين ليست راي دهند.

کد خبر 332120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha