همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یاد شهدای مدافع حرم در خان‌طومان را گرامی داشت.

شهیدی

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در پیامی به خانواده‌های گران‌قدر شهدای معزز مدافع حرم که در شرایط ناجوانمردانه و غیرانسانی در خان طومان به شهادت رسیدند، تأکید کرد:دشمنان زبون و کوردل در توهم خویش گمان می‌کنند می‌توانند در اراده و ایمان فرزندان دلیر این مرز و بوم خدشه‌ای وارد سازند در حالی‌ که با این اقدامات شیطانی بر عزم و اعتقاد این عاشقان راستین می‌افزایند.

در پیام رئیس بنیادشهید آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خانواده گران‌قدر شهدای معزز خان طومان

سلام علیکم

حماسه‌آفرینی و جانفشانی دلاورمردانی که سرشار از عشق الهی و ایمان و اعتقاد ازلی هستند و جز به رضای ربوبی نمی‌اندیشند و در راه رسیدن به حق و حقیقت و پاسداری از اسلام، راه ایثار و رشادت را برگزیدند ضامن بقا، حفظ عزت و آزادگی ملت‌هاست و جهان اسلام به چنین اسوه‌ها و راست‌قامتانی افتخار می‌کند.

بار دگر در خان طومان شاهد به شهادت رسیدن و مجروح شدن انسان‌های وارسته و نیکو خصالی شدیم که به دست تکفیری‌های تروریست صورت گرفت. این دشمنان زبون و کوردل در توهم خویش گمان می‌کنند با اقدامات ناجوانمردانه و غیرانسانی می‌توانند در اراده و ایمان فرزندان دلیر این مرز و بوم و مسلمانان و آزادگان عالم خدشه‌ای وارد سازند در حالی که غافلند و با این اقدامات شیطانی بر عزم و اعتقاد این عاشقان راستین می‌افزایند. این اقدامات ددمنشانه جز خواری، روسیاهی برای آنان چیز دیگری به دنبال ندارد.

به روح پاک این سفر کردگان به ملکوت درود می‌فرستم و به نمایندگی از جامعه ایثارگری شهادت این شهدای معزز را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده‌های محترم آنان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهدای معزز و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.

روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

سید محمدعلی شهیدی.

کد خبر 333805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha