همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتفاضه قدس و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتفاضه سوم مردم فلسطین کام صهیونیست‌ها را تلخ کرده است بطوری که نوع دیگری از مقاومت و مبارزه فلسطینی‌ها را نشان می‌دهد.

رمضان شریف

به گزارش ایرنا سردار رمضان شریف روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بوشهر افزود: در انتفاضه سوم، فلسطینی‌ها به دنبال سازش و لابی گری نیستند بلکه مقاومت و مبارزه را به عنوان رسالت و تکلیفی شرعی می دانند.

وی یادآور شد: چنین تفکری با نگاه قومیت عربی متفاوت است و مطابق دیدگاه قرآن و اهل بیت است که در این شرایط رژیم صهیونیستی بدون شک رو به نابودی خواهد بود.

رئیس ستاد انتفاضه قدس اضافه کرد: امروز نوع جدیدی از مبارزه که الهام گرفته از دفاع مقدس است در سرزمین های اشغالی علیه رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

شریف گفت: با شکست صهیونیست ها در جنگ های 33 روزه، حامیان این رژیم جعلی با خلق گروههای جاهل ازجمله داعش و القاعده در کشورهای منطقه از جمله سوریه ، عراق و لیبی به اقدام های ددمنشانه علیه ملت های آزادیخواه دست می زنند.

وی افزود: از خاکستر داعش انرژی متراکمی خلق خواهد شد که دودمان صهیونیست ها را نابود خواهد کرد.

رئیس ستاد انتفاضه قدس اظهارداشت: تازمانی که رزمندگان فلسطینی از قومیت عربی دست برنداشته بودند در مبارزه شکست می خوردند اما به برکت دفاع مقدس ، حمایت های امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب و پایداری ملت ایران امروز رویارویی با اسرائیل برای رزمندگان فلسطینی از نگاه قومیتی تغییر کرده است.

وی گفت: اگر برخی از کشورهای منطقه در گذشته به صورت پنهانی با اسرائیل رابطه داشتند امروز به صورت علنی بدون حیا و شرم این رابطه را تائید می کنند که این مهم بیانگر نگاه کاسب کارانه آنها به مساله فلسطین است.

شریف افزود: امام راحل با هوشمندی و تدبیری که از 37 سال قبل در نامگذاری روز جهانی قدس داشتند باعث شدند تا روز قدس خار چشم اسرائیل شود و تمام دنیا نیز به تبعات مثبت و حسن نیت این نامگذاری پی ببرد.

وی اضافه کرد: بعد از این مدت تاکنون روز قدس همچنان به عنوان مساله مهم و نخست جهان اسلام است و نامگذاری چنین روزی گفتمان جدیدی را در دنیا برای مبارزه با ستم های رژیم غاصب صهیونیستی پایه گذاری کرد.

رئیس ستاد انتفاضه قدس گفت: یکی از اصول ثابت سیاست های حاکمان رژیم جعلی صهیونیستی در 68 سال گذشته این بوده است که موضوع فلسطین و اشغال آن به فراموشی سپرده شود اما نامگذاری چنین روزی توسط امام راحل باعث شده تا این موضوع همواره مورد توجه جهانیان و مسلمانان قرار گیرد.

وی افزود: هرسال در آستانه روز جهانی قدس موضوع فلسطین و ظلمی که علیه این ملت انجام می شود در رسانه های مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد بطوری که پارسال 150 خبر و تحلیل در رسانه های معتبر منتشر شد.

کد خبر 338713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha