جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

۲ ساعت زمان کافی بود تا دزدان حرفه‌ای پس از ورود به ساختمانی در خیابان میرداماد به همه ۷ واحد آنجا دستبرد بزنند.

سرقت

اين اتفاق پنجشنبه شب و زماني رخ داد كه ساكنان ساختمان در خانه حضور نداشتند. يكي از آنها كه سارقان حدود 35ميليون تومان اموال با‌ارزش از خانه‌اش سرقت كرده‌اند در گفت‌وگو با همشهري گفت: حدود ساعت 9شب بود كه همراه همسرم خانه را ترك كرديم تا در خيابان‌ها دوري بزنيم و شام بخوريم. 2

ساعت بعد وقتي برگشتيم، با صحنه عجيبي روبه‌رو شديم. در همه واحدهاي ساختمان تخريب شده بود و همسايه‌هايي كه دقايقي قبل از ما رسيده بودند مي‌گفتند كه دزدان وارد ساختمان شده و به همه واحدها دستبرد زده‌اند.

مرد جوان ادامه داد: با اينكه تمامي واحدها در ضد‌سرقت داشتند، اما عجيب اينكه سارقان به‌راحتي همه درها را تخريب كرده و وارد خانه شده بودند. آنها علاوه بر سرقت تلويزيون، گاوصندوقي را كه در خانه داشتم، تخريب كرده و همه پول‌ها، دلارها و طلاهاي داخل آن را دزديده بودند. دزدان در بقيه واحدها هم با همين شگرد عمل كرده و همه اموال با ارزش را دزديده بودند و حدود 300ميليون تومان اموال با ارزش از واحدهاي ساختمان سرقت كرده و متواري شده بودند. براساس اين گزارش، با اطلاع پليس از اين سرقت عجيب، پرونده‌اي در كلانتري تشكيل و تحقيقات براي يافتن ردي از سارقان آغاز شده است.

کد خبر 343672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha