مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: با توجه به اتمام اعتبار آرم‌های طرح ترافیک تا 30 مهر، متقاضیانی که موفق به دریافت آرم خود نشده‌اند، می‌توانند از ساعت 8 تا 21 برای دریافت آرم به مرکز صدور آرم طرح ترافیک مراجعه کنند.

محمود صفارزاده، مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر این که مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران واقع در سازمان حمل ونقل و ترافیک آمادگی کامل برای پاسخگویی به شهروندانی که هنوز آرم جدید خود را دریافت نکرده‌اند را دارد، تصریح کرد: با توجه به این که یک روز به پایان مهلت آرم طرح ترافیک باقی مانده است، متقاضیانی که هنوز موفق به دریافت آرم خود نشده‌اند با مراجعه حضوری به مرکز صدور آرم نسبت به دریافت آرم جدید خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان هیچ مسئولیتی در قبال افرادی که مدارک آنها دچار نواقص جدی است و هنوز نسبت به رفع آنها اقدام نکرد‌ اند، ندارد و در صورتی که طی 2 روز آینده نسبت به رفع مدارک یا اصلاح آنها اقدام نکنند سهمیه این افراد به سایر متقاضیان واگذار می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در صورتی که دستگاه‌های دولتی نیز تا اول آبان نسبت به تکمیل مدارک متقاضیان خود اقدام نکنند سهیمه آنان نیز ابطال و میان سایر متقاضیان توزیع خواهد شد.

وی افزود: افرادی که طی 2 روز آینده اقدام به تکمیل مدارک خود کنند اما موفق به دریافت آرم نشوند و باید منتظر چاپ آرم خود بمانند از اول آبان مجاز به تردد در سطح شهر با آرم قدیمی نیستند و باید منتظر دریافت آرم جدید و نصب آن بر روی خودروی خود بمانند.

به گفته صفارزاده،‌ 85 درصد متقاضیان موفق به دریافت آرم طرح ترافیک خود شده‌اند.

کد خبر 34419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز