سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
۰ نفر

رامبد جوان در حالی ویژه‌برنامه شب عید قربان «خندوانه» را به حضور بازیگران فراموش‌شده دهه ۷۰سینما و تلویزیون اختصاص داد که همزمان با پخش این برنامه، در گوشه‌ای دیگر از تهران جشنی کلیشه‌ای با حضور انبوه چهره‌های سرشناس به مناسبت روز ملی سینما برپا بود.

برنامه خندوانه

 به گزارش همشهري، شايد ترتيب دادن برنامه‌اي در 21شهريور هر سال با حضور اهالي نامدار سينما و تلويزيون تكراري‌ترين و آسان‌ترين كار ممكن باشد؛ جايي كه جايي براي چهره‌هاي گمنام‌تر پشت و جلوي دوربين نيست اما تفاوت خندوانه با برنامه‌ريزان نهادهاي رسمي و دولتي در همين نكته‌ها مشخص مي‌شود؛ جايي كه جوان با همكاري و تلاش دوستان خود جمعي از خاطره‌انگيزترين بازيگران 2دهه اخير تلويزيون و سينما را گرد هم آورد و شبي ماندگار را براي اين چهره‌هاي فراموش‌شده و تماشاگران برنامه رقم زد.

مهران ضيغمي، امين زماني، كاوه آهنگر، شهنام شهابي، مهسا ملاپور، امير محمدزاده و ميرفرخ هاشميان (بازيگر بچه‌هاي آسمان) در بخش اول وارد شدند و هر كدام از خاطره‌هاي دوران كودكي و نوجواني خود گفتند؛ خاطره‌هايي كه به گلايه و درد دل بيشتر شبيه بود. پس از اجراي گروه سون، جوان از اشكان اشتياق، عليرضا رئيسي، حميدرضا مرادي، آيدا تبيانيان، مهدي باقربيگي و پسرش آرش، مونا غمخوار، عدنان عفراويان (بازيگر «باشو غريبه كوچك»)، علي صادقي و بابك بادكوبه دعوت كرد.

در اين بخش هم هر كدام از مهمانان كارهاي ديروز خود را مرور كردند و از دلبستگي‌ها و برنامه‌هاي امروزشان سخن گفتند. اينجا البته سهم رئيسي و بادكوبه بيش از ديگران بود و عفراويان هم كه در جنوب دكه سيگارفروشي دارد، براي رسيدن به پرواز ناچار شد خيلي زود از دوستان خود و مخاطبان خندوانه خداحافظي كند. اشتياق فقط به گفتن «استراحت مي‌كنم» بسنده كرد و صادقي با عينكي عجيب بر چشم، چندان به چشم نيامد. در بخشي از برنامه، جوان به بازيگران ديروز و فراموش‌شده‌هاي امروز پيشنهاد كرد يك فيلمنامه كمدي جذاب بنويسد و سال آينده آن را با حضور همه آنها بسازد و پايان‌بخش خندوانه شامگاه يكشنبه 21شهريور، ثبت تصوير دسته‌جمعي اين بازيگران خاطره‌ساز روي صحنه بود.

کد خبر 346205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha