همشهری آنلاین: تیم ملی پومسه کشورمان با کسب ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز در دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان در پرو به کار خود پایان داد.

Iran Poomsae Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در پایان دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان، تیم ملی پومسه کشورمان در مجوع زنان و مردان با به دست آوردن 2 مدال طلا، 3 نقره و 9 برنز مقام هشتم جهان را به دست آورد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی کره جنوبی قهرمان شد، تیم ترکیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، تیم‌های آمریکا و چین در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

در روز سوم اين مسابقات مهدی جمالی در بخش انفرادی و در رده ‌سنی 18 تا 30 به اجرای فرم پرداخت که موفق به کسب مدال برنز و عنوان سوم مسابقات قهرمانی جهان شد.

نماینده تیم کره قهرمان شد، نماینده چین به نقره رسید و پومسه‌روي کشور فیلیپین مشترک با ایران در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در روز چهارم و پاياني قربان دلشاد هم در بخش انفرادی و در رده ‌سنی 61 تا 65 سال به اجرای فرم پرداخت و موفق به کسب مدال برنز شد.

نماینده تیم کره جنوبی عنوان قهرمانی را کسب کرد، پومسه‌‌روي آمریکا نایب قهرمان شد و نماینده انگلیس در جایگاه سوم مشترک با ایران قرار گرفت.

همچنين تیم 3 نفره پسران در رده‌ سنی 15 تا 17 سال با ترکیب حمیدرضا حاتمی، امیررضا مهربان و علی سهرابی به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد و بر سکوی سوم ایستاد.

در این رده سنی تیم چین تایپه عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم مکزیک در جایگاه دوم ایستاد و تیم پرو مشترک با ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی رده ‌سنی 15 تا 17 سال، حمیدرضا حاتمی در دیدار سومش نتیجه را به نماینده آلمان واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در گروه زنان ریحانه عمرانی، مرجان سلحشوری، مهسا صادقی، فاطمه قاسمی، آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و فریبا نظم‌ده با هدایت «فاطمه اسدپور» به عنوان سرمربی و «نگار ملا مددخانی» به عنوان مربی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

در گروه مردان نيز سپهر عبدی، حمیدرضا حاتمی، علی سلمانی، محمدتقی حاتمی، حسینعلی نظری، قربان دلشاد، هدایت آریان‌فر، امیررضا مهربان، علی سهرابی، محمدجواد خیری، علی نادعلی، کوروش بختیار، مهدی جمالی، مهدی صمدیان تبار و سیدحسین موسی‌نیا با هدایت محمدتقی حاتمی (سرمربی) و حمید نظری (مربی) در این رقابت‌ها شرکت کردند.

 

کد خبر 348318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha