با پایان یافتن پخش سریال تکراری «سفر سبز»، شبکه سه از نخستین روز هفته آینده یک مجموعه تازه روی آنتن می‌فرستد و شبکه‌های آی‌فیلم و نمایش هم چند تغییر کوچک در جدول پخش خود داشته‌اند.

سریال

به گزارش همشهري، «ماه و پلنگ» به كارگرداني احمد اميني، سريال تازه شبكه سه است كه نخستين قسمت آن ساعت20:45 شنبه 15 آبان پخش مي‌شود. سعيد مطلبي و آرمان زرين‌كوب، نويسنده فيلمنامه و تهيه‌كننده 2فصل سريال «ستايش» در توليد ‌ماه و پلنگ با اميني همكاري كرده‌اند، ضمن اينكه زرين‌كوب مجموعه «مرگ تدريجي يك رويا» را هم در كارنامه دارد. داستان درباره حاج صنعان نعيمي است كه تصور مي‌كند قفل دل خود را روي شيطان بسته است.

داريوش ارجمند، علي شادمان، شاهرخ استخري، ويدا جوان، بيتا سحرخيز، آتنه فقيه‌نصيري، فرهاد جم، شيوا خنياگر، علي سليماني، سعيد داخ، صدرالدين شجره، اميرمحمد زند، شهروز ابراهيمي، پوراندخت مهيمن، شهين تسليمي، عليرضا استادي و... بازيگران مجموعه‌ ماه و پلنگ هستند كه در 35 قسمت 45دقيقه‌اي از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند خلاصه 5قسمت هفتگي آن را پنجشنبه‌ها در همان ساعت تماشا كنند.

شبكه آي‌فيلم از روز سه‌شنبه پس از پايان سريال «يه تيكه زمين»، نخستين قسمت مجموعه تلويزيوني «آسمان من» را ساعت 20روي آنتن فرستاد. اين سريال محصول سال92 به كارگرداني محمدرضا آهنج است و پيش از اين هم از شبكه سه و شبكه افق به‌نمايش درآمده است. آسمان من در 29قسمت 50دقيقه‌اي براساس پرونده‌هاي واقعي امنيت پرواز در ايران به تصوير كشيده شده و 75 هنرپيشه در آن بازي كرده‌اند.

ديگر سريالي كه پخش آن به‌زودي از شبكه آي‌فيلم آغاز مي‌شود، يكي از نخستين تجربه‌هاي كارگرداني سيدرضا ميركريمي است. «بچه‌هاي مدرسه همت» كه 20سال پيش چهره‌هايي چون مهران رجبي و حسين عابديني را به سينما و تلويزيون ايران معرفي كرد، داستان يك مدرسه شبانه‌روزي و ماجراهاي تلخ و شيرين بچه‌هاي آن را روايت مي‌كند. بچه‌هاي مدرسه همت در 12قسمت توليد شده و نخستين قسمت آن ساعت 17فردا پنجشنبه روي آنتن آي‌فيلم مي‌رود.

سريال «ريشه‌ها» كه براساس كتاب تحسين‌شده الكس هيلي ساخته شده، از يكشنبه آينده در قالب 4قسمت 90دقيقه‌اي روي آنتن شبكه نمايش مي‌رود. نسخه اصلي اين مجموعه 570دقيقه بود كه سال 1977در 8قسمت در آمريكا به نمايش درآمد. ريشه‌ها حقايق دوران برده‌داري آمريكا را روايت مي‌كند. نخستين قسمت اين سريال كوتاه ساعت 21يكشنبه 16آبان به شبكه نمايش مي‌آيد و پخش تا چهارشنبه ادامه مي‌يابد.

کد خبر 351344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha