زن جوانی که از ۲ ماه پیش به همراه نامزدش در کارولینای جنوبی ناپدید شده بود، در حالی پیدا شد که داخل یک کانتینر به غل‌وزنجیر کشیده شده بود.

حوادث خارجی

اظهارات اين زن پليس را به قاتلي سريالي رساند كه پس از دستگيري به قتل 7نفر اعتراف كرد.پنجشنبه گذشته، مأموران پليس كاروليناي جنوبي كه از 2‌ماه قبل در جست‌وجوي زني گمشده به نام كالا براون بودند، با رديابي سيگنال‌هاي تلفن همراه او در منطقه‌اي جنگلي به يك كانتينر بزرگ فلزي رسيدند كه از داخل آن صدا جيغ و فرياد زني شنيده مي‌شد. مأموران به سرعت وارد عمل شدند و پس از باز كردن در كانتينر صحنه وحشتناكي ديدند.

كالا براون 30ساله درحالي‌كه از گردن به زنجير كشيده شده بود در اين كانتينر زنداني شده بود. مأموران پليس، زن جوان را آزاد كردند و از زبان او شنيدند كه مردي تنومند، 2ماه پيش پس از غافلگير كردن او و نامزدش در جنگل، نامزد وي را به ضرب گلوله به قتل رسانده و با زنداني‌كردن او در كانتينر هر روز وي را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داده است. زن جوان كه از نظر روحي و جسمي صدمات زيادي ديده بود به بيمارستان منتقل شد و مأموران پليس در جست‌وجوي منطقه موفق به پيدا كردن جسد نامزد او شدند.

در ادامه مأموران صاحب كانتينر را شناسايي كردند. مردي 45ساله به نام تاد كريستوفر كولهب كه در جريان جست‌وجويي گسترده دستگير شد و در بازجويي‌ها به قتل نامزد كالا براون و زنداني كردن اين زن اعتراف كرد. اما اين همه جناياتي نبود كه او مرتكب شده بود. مرد جنايتكار در ادامه بازجويي‌ها به قتل 6نفر ديگر طي 13سال گذشته اعتراف كرد و جزئيات كاملي از جناياتي را كه مرتكب شده بود بر زبان آورد.

كولهب اعتراف كرده كه او عامل قتل 4نفر، در جريان كشتارهاي سال ۲۰۰۳ ميلادي در يك فروشگاه در شهر چسني كاروليناي جنوبي بوده است. او در جريان اين جنايات با شليك گلوله مالك، مدير خدمات، مكانيك و حسابدار يك كلوب موتورسواري را به قتل رساند اما هرگز پليس موفق به شناسايي عامل جنايت نشد.

مرد جنايتكار در ادامه بازجويي‌ها همچنين به قتل 2نفر ديگر و آتش‌زدن اجسادشان در مزارع اطراف شهر اعتراف كرد كه همزمان با اعتراف او جست‌وجوي گسترده‌اي براي يافتن اجساد قربانيان آغاز شد. به گزارش ديلي‌ميل، اين مرد جنايتكار سال‌ها پيش به اتهام تجاوز به دختر 14ساله همسايه‌اش در آريزونا دستگير و به زندان افتاده بود كه در سال 2001از زندان آزاد و پس از آن به كاروليناي جنوبي نقل‌مكان كرد؛ جايي كه در همه اين سال‌ها به‌عنوان مشاور املاك در آنجا كار و زندگي ‌كرد و جنايت‌هايش را رقم زد. احتمال مي‌رود كه قربانيان اين مرد بيشتر از 7نفر باشند و به همين دليل تحقيقات پليس از او ادامه دارد.

کد خبر 351873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha