یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
۰ نفر

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست از برگزاری نخستین مسابقه ملی عکس با سوژه دوچرخه خبر داد و گفت: این مسابقه در ۲ بخش مردمی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

دوچرخه

محمد درويش، مهلت ارسال آثار را تا 12آذرماه امسال اعلام كرد و افزود: دانش‌آموزان مي‌توانند تصاوير خلاقانه خود از سفر با دوچرخه را ذيل عنوان « من، مدرسه، دوچرخه»‌ و در بخش مردمي هم شهروندان مي‌توانند تصاوير مرتبط با دوچرخه را از طريق سايت isfahan.ir/traffic براي شركت در مسابقه ارسال كنند.

مديركل دفتر مشاركت‌هاي مردمي سازمان حفاظت محيط‌زيست با اشاره به اينكه 10دستگاه دوچرخه برقي و 10 دستگاه دوچرخه شهري براي برگزيدگان اين مسابقه درنظر گرفته شده است، خاطرنشان كرد: از برترين‌ها با حضور معاون رئيس‌جمهور، رئيس سازمان حفاظت محيط‌زيست، مديران آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با اهداي جوايز تقدير مي‌شود.

درويش با تأكيد براينكه موضوع همه عكس‌ها بايد دوچرخه و مدرسه باشد، هدف از برگزاري اين مسابقه را ترغيب و تشويق دانش‌آموزان و اولياي آنها به استفاده از دوچرخه براي رفتن به مدرسه ذكر كرد و يادآور شد: مراسم اختتاميه اين مسابقه ملي 22آذرماه امسال در اصفهان برگزار مي‌شود. شركت‌كنندگان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن ٠٣١٣٢٢٠٤٨٤٥ تماس بگيرند.

کد خبر 353013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha