همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی به حجم انبوهی از زائران بسیار دشوار است، گفت: خدمات درمانی هلال احمر در عراق بی‌نظیر است.

قائم مقام وزیر بهداشت

به گزارش مهر، دکتر ایرج حریرچی با حضور در درمانگاه شفاء۲ جمعیت هلال‌احمر در کربلا، اظهار کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته تعامل نسبتا خوبی میان دستگاه‌های مختلف برای خدمات‌دهی به زائران حسینی وجود داشت.

وی افزود: باتوجه به حجم کاری بالا در ارائه خدمات درمانی به چندین هزار نفر در چادرها و درمانگاه‌های نجف، بین راه و کربلا، کیفیت خدمات‌دهی بی‌نظیر است.

سخنگوی وزارت بهداشت فعالیت داوطلبانه کادر درمانی با هلال‌احمر را شایسته تقدیر دانست و گفت: با این حال نمی‌توان گفت در حال حاضر مجموعه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در حد کافی است، بلکه باید برای ارائه خدمات بهتر در سال‌های آتی تدارکات بیشتری فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانه بودن خدمات نیروهای درمانی هلال‌احمر نقطه ایده‌آلی تلقی شده و باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب، برای جبران نقاط ضعف برنامه‌ریزی کنیم.

حریرچی افزود: خوشبختانه هلال‌احمر امسال توانست با همکاری دولت عراق حجم بیشتری دارو وارد این کشور کند، اما ۲۷۰ قلم دارو کافی نیست و پزشکان مجبور هستند از داروهای مشابه استفاده کنند.

کد خبر 353287

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha