همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعزام کاروان‌ها به سامرا تا اطلاع ثانوی و دریافت پاسخ استعلام از مبادی ذیربط انجام نمی‌گیرد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: به اطلاع متقاضیان سفر عتبات در اعزام‌های این دوره (سوم آذر ماه تا 25 دی ماه 1395) می‌رساند، اعزام کاروان‌ها به سامرا تا اطلاع ثانوی و دریافت پاسخ استعلام از مبادی ذیربط انجام نمی‌گیرد که لازم است این مهم در هنگام ثبت‌نام و اعزام مورد توجه زائران قرار گیرد.

متقاضیان سفر به عتبات عالیات در این دوره می‌توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir در خصوص انتخاب کاروان و اعزام در زمان مورد نظر اقدام کنند.

با توجه به تفاهم‌نامه سازمان حج و زیارت با بانک‌های ملی و ملت، دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری عمره مفرده در این بانک‌ها می‌توانند از تسهیلات تا سقف ١٥ میلیون ریالی سفر عتبات بهره‌مند شوند.

تانکر سوخت بمب‌گذاری شده در جایگاه سوخت گیری و رستورانی که زائران در آن حضور داشتند، عصر پنجشنبه منفجر شد که در زمان این انفجار انتحاری، دست ‌کم هفت اتوبوس زائران ایرانی، بحرینی و عراقی در داخل جایگاه سوخت بودند که در این حادثه، شماری از هموطنان کشورمان به شهادت رسیدند.

کد خبر 353590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha