همشهری آنلاین: رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین گفت: هنر بسیج استخراج و ساماندهی پتانسیل مردم برای دفاع از انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی است و این شدنی می‌باشد.

غلامحسین غیب‌پرور

به گزارش ایرنا سردارپاسدارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید و قدیم سازمان بسیج مستضعفین اظهارکرد: بسیج اهل تعامل با همه دستگاه‌هایی است که برای اهداف و ارزشهای انقلاب و رهبری قدم برمی‌دارند.

وی گفت: در حکم فرمانده کل قوا موضوعاتی مطرح شده که تکلیف شرعی بربنده است تا دنبال کنم و باید این سنگر را با قدرت و بدون مماشات حفظ و به وظیفه خودمان عمل کنیم.

وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب درحکمشان برعلم و فرهنگ و دفاع و خدمت رسانی و ایجاد و ساماندهی مجموعه‌های اندیشه‌ورزی تاکید کرده و همچنین در مورد جلوگیری از نفوذ دشمن و هم افزایی اقشار بسیج تاکید کردند.

سردارپاسدارغیب پرورتاکید کرد: این حجت شرعی بر من است و باید تعاملات بین اقشار بسیج را قوی ترکنیم و طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، اقشار بسیج باید از حال همدیگر مطلع باشند، اگر چه استقلال نسبی دارند ولی باید ارتباط و تعامل منطقی بین آنها بیشتر شود.

رئیس جدید سازمان بسیج گفت: در بسیج حتما نیاز به آسیب شناسی قوی و مستمر داریم، بحث صالحین یکی از اقدامات موثر است که باید برای تعمیق و کیفی کردن آن تلاش کنیم و بنده این را وظیفه خود می دانم و به فضل الهی در این راه تلاش نماییم.

وی افزود: درکلام پایانی باید بگویم، هرجا بودم افتخار نوکری بسیجیان را داشته ام و در این روزهای اخیر بیشترین پیام های را از خانواده های شهدا دریافت کرده‌ام.

همچنین دراین مراسم سردارمحمد شیرازی رئیس دفتربازرسی نظامی فرماندهی کل قوا متن حکم صادره از سوی رهبر معظم انقلاب را قرائت کرد.

کد خبر 355338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha