آشنایی دختر و پسری در تلگرام با گروگانگیری و اخاذی میلیونی پایان یافت. دختر جوان پس از شکایت از نامزدش تازه متوجه شد که او سارق حرفه‌ای بوده است.

مدتي قبل دختر جواني خودش را به اداره پليس پايتخت رساند و اعلام كرد كه نامزدش 8ساعت او را گروگان گرفته تا دست به اخاذي از وي بزند. اين دختر جوان در توضيح ماجرا گفت: چند‌ماه قبل در تلگرام با جواني به نام مهدي آشنا شدم.مدتي كه از آشنايي ما گذشت مهدي پيشنهاد ازدواج داد و من به تصور اينكه مي‌توانم در كنار او خوشبخت باشم به مهدي جواب بله دادم. او مي‌گفت شغل خوبي دارد و درآمدش بد نيست اما وقتي با هم نامزد شديم مدعي شد كه كارش دچار مشكل شده و براي شروع كار جديد نياز به پول دارد.

من هم به تصور اينكه او همسر آينده‌ام است مقداري از سرمايه‌ام را در اختيارش قرار دادم اما بعد از مدتي متوجه شدم كه معتاد است و هرچه به بهانه كار از من پول مي‌گرفته خرج مواد مي‌كرده است. وقتي اين موضوع را متوجه شدم تصميم گرفتم نامزدي مان را به‌هم بزنم اما مهدي از من خواست تا به سر قرار با او بروم.

مي‌گفت قصد صحبت با مرا دارد. وي ادامه داد: من هم از همه جا بي‌خبر سرقرار با او حاضر شدم. مهدي همراه دوست 17ساله‌اش كه پرايد داشت سر قرار آمده بود و وقتي من سوارشدم از من خواست كارت‌هاي عابربانكم را در اختيارش قرار دهم تا حسابم را خالي كند و دست از سرم بردارد. من به‌شدت عصباني شدم و با هم بحث كرديم. مهدي اما شروع كرد به كتك زدن من و اجازه نمي‌داد از ماشين پياده شوم. تهديد مي‌كرد كه اگر سكوت نكنم مرا خفه مي‌كند. مهدي از ساعت 9صبح تا 17مرا درخيابان‌ها چرخاند تا اينكه در نهايت ناچار شدم كارت عابربانك به همراه رمز آن را در اختيارش قرار دهم. پس از آن مرا به بيرون از ماشين پرت كرد و هنوز دقايقي از اين ماجرا نگذشته بود كه پيامك بانك به‌دستم رسيد. مهدي از حسابم حدود 2ميليون تومان پول سرقت كرده بود.

با اين شكايت تيمي از مأموران با دستور قاضي آرش سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي امورجنايي تهران، تحقيقات خود را شروع كردند و مشخص شد كه مهدي چند روز پس از گروگانگيري و اخاذي از نامزدش توسط مأموران و به‌خاطر كيف‌قاپي دستگير شده است. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه او با همدستش سوار بر پرايد شده و در خيابان‌هاي پايتخت پس از شناسايي سوژه مناسب دست به سرقت كيف آنها مي‌زدند. به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين متهم با دستور قاضي جنايي در اختيار مأموران قرار گرفته و تحقيقات در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 358030

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha