جوان انتقامجویی که در اراک حمام خون به راه انداخته و ۵ نفر از اعضای ۲ خانواده را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، چند ساعت بعد از جنایت در قراری صوری دستگیر شد.

متهم

اين جنايت صبح چهارشنبه از خانه‌اي در خيابان انقلاب اراك شروع شد. مردي مسلح با ورود به خانه‌اي ساكنان آنجا را به رگبار بست و گريخت. وي دقايقي بعد به خانه ديگري در كوي علي‌ابن ابيطالب رفت و با تيراندازي به سوي ساكنان آنجا زن و مرد ديگري را نيز قرباني كرد. درحالي‌كه اين دو تيراندازي باعث مرگ 3زن و 2مرد و مجروح شدن 4نفر ديگر شده بود، تحقيقات براي شناسايي عاملان اين جنايت شروع شد.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه ضارب عباس نام دارد كه 12دي‌ماه امسال با سپردن وثيقه 200ميليون توماني از زندان آزاد شده است. او يك سال قبل به همراه برادرزاده‌اش در يك نزاع دسته‌جمعي شركت كرده كه اين درگيري منجر به قتل مردي جوان شده بود. به دنبال اين حادثه عباس و برادرزاده‌اش با شهادت و همكاري خانواده‌اي دستگير شدند تا اينكه عباس با سپردن وثيقه 200ميليون توماني از زندان آزاد شد و دست به انتقامجويي از اين دو خانواده زد.

در‌پي اين جنايت كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد عباس مي‌خواهد به تهران فرار كند اما نياز به پول دارد. به اين ترتيب مأموران با ترفندي ويژه با وي قراري صوري ترتيب دادند و چند ساعت بعد از جنايت وي را دستگير كردند. حسين طاهري، دادستان اراك با اعلام اين خبر از ادامه تحقيقات در اين‌باره خبر‌داد.

کد خبر 358582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha