همشهری آنلاین: برانکو با بیان اینکه مسلم است بعد از کی‌روش یک‌ نفر باید سرمربی تیم ملی شود گفت اما همه بدانند که من یک‌ سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارم و از کار در این تیم هم لذت می‌برم.

برانکو

به گزارش ايلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های کارلوس کی‌روش علیه او که گفته برانکو به نیمکت تیم ملی نگاه دارد و این موضوع را علی کفاشیان رد کرده است، گفت: بله، آقای کفاشیان حق دارند. من از کار در پرسپولیس واقعاً لذت می‌برم. با این بازیکنان بیشترین لذت را در تمرینات می‌برم و از کار مقابل این هواداران پرشور لذت می‌برم و لذت می‌برم که شرایط‌مان هر روز و هر روز بهتر می‌شود که به خاطر مدیریت خوب طاهری است. به تیم ملی هم نگاه دارم، اما نگاهم از تلویزیون است.

وی در خصوص اینکه منظور کی‌روش این بوده که به نیمکت تیم ملی و جانشینی او نگاه دارد، گفت: بله، او حق دارد، چون من یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و قراردادم را یک سال پیش تمدید کردم؛ بعد از کی‌روش. به هر حال یکی می‌آید و بعد از کی‌روش سرمربی تیم ملی می‌شود و من نمی‌دانم. بالاخره یکی باید بیاید، همان‌طور که بعد از من قلعه‌نویی آمد، بعد از او علی دایی، بعد از دایی قطبی و بعد از او هم کی‌روش آمد. بعد از کی‌روش هم یکی باید بیاید، اما من با پرسپولیس یک سال و نیم دیگر قرارداد دارم و این را باید همه بدانند. خوشحالم که کفاشیان این موضوع را به خوبی متوجه شده است؛ درست است خبرنگاران اینجا پدر مرا درآورده‌اند، اما با این موضوع هم مشکلی ندارم!

برانکو در ادامه با بیان اینکه تیمش را در خط دفاع تقویت خواهد کرد، گفت: ما در خط جلو بازیکنانی را که می‌خواستیم، جذب کردیم و دنبال این هستیم که در خط دفاع هم تیم‌مان را تقویت کنیم. زمان نقل‌‌وانتقالات نیم‌فصل محدود است و باشگاه ما به خاطر مشکلاتی که داشته تا اینجا نتوانسته است بازیکنانی را که می‌خواهیم به طور کامل جذب کند. اقدامات در این زمینه ادامه دارد، اما تا زمانی که جذب بازیکنی قطعی نشده است نامی از او نمی‌آورم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که نسبت به عملکرد ربیع‌خواه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: متأسفانه انتقاداتی که از ربیع‌خواه صورت می‌گیرد ناعادلانه است. این بازیکن در 15 دیدار اشتباهی نداشته است و بازیکنی قابل اعتماد و باهوش بوده و هیچ کم‌وکاستی نداشته است.

وی ادامه داد: متأسفانه ربیع‌خواه در بازی مقابل سایپا مصدوم شد و مدت‌ها او را در اختیار نخواهیم داشت، اما باید عملکرد او را مورد احترام قرار گیرد. همین رفتار سال گذشته با رضا خالقی‌فر که بازیکنی باهوش و باشخصیت بود صورت می‌گرفت. خالقی‌فر نتوانست این رفتار را تحمل کند و در حالی که می‌توانست در این فصل به ما کمک کند، از پرسپولیس جدا شد.

برانکو همچنین خاطر نشان کرد: من مطمئنم ربیع‌خواه می‌تواند از پس این فشارها بر بیاید و با اعتمادبه‌نفس به کار خود ادامه خواهد داد. ربیع‌خواه اعتماد من و از همه مهم‌تر اعتماد همبازیانش را دارد. بازیکنان به خوبی اهمیت او را می‌دانند و برای‌اش احترام قائل هستند. فعلاً که ربیع‌خواه مصدوم شده است. او این بار از پای دیگری دچار مصدومیت شده است اما مطمئنم با شوق و میل به بازی که دارد به زودی بازمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت محمد امین آرام‌طبع نیز گفت: این بازیکن در آستانه خروج از لیست ما و رفتن از پرسپولیس است. این تصمیمی است که خود این بازیکن گرفته است و دوست دارد از جمع ما جدا شود.

وی در خصوص وضعیت تامی کوره‌آ، بازیکن اسپانیایی که در هفته گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بود، عنوان کرد: ما جای خالی نه در لیست بازیکنان خارجی داریم و نه در لیست بالای 23 سال. این بازیکن مهاجم راپیدوین بوده و گلزن خوبی بود، اما به خاطر عدم وجود جای خالی نمی‌توانیم او را جذب کنیم.

برانکو در پایان خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر تنها دو جای خالی بالای 23 سال در لیست خود داریم که قصد داریم این دو جای خالی را به جذب بازیکنانی در بخش دفاعی اختصاص بدهیم. در حال حاضر با توجه به شروع مسابقات و نیاز مربیان به بازیکنان خود، جذب بازیکن سخت‌‎تر شده است، اما قطعاً ما حداقل یک بازیکن جذب خواهیم کرد.

کد خبر 358682

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha