همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظام ما پس از عبور از مشکلاتی که با هجوم به ایران، تجزیه طلبی، جنگ و تحریم‌ها ایجاد شد به یک پختگی در رفتار سیاسی در مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی رسیده است.

لاریجانی علی

به گزارشخبرگزاری صداوسیما، لاریجانی در جمع مردم اردستان با اشاره به اینکه در سی و هفت سال گذشته ما مشکلات زیادی را از هجوم به ایران، تجزیه طلبی، جنگ و تحریم‌ها تحمل کرده‌ایم افزود: نظام ما از یک پختگی در رفتار سیاسی چه در مسائل منطقه‌ای و چه بین‌المللی برخوردار شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این رفتار را مقایسه کنید با هذیان گویی‌ها، نارس بودن رفتارها و عملکردهای برخی از کشورها.

وی با بیان اینکه منطقه داغ‌ترین شرایط را دارد افزود: امروز شاهدیم که بیشتر کشورهای منطقه دچار نا امنی هستند و در این شرایط بسیار داغ و پر ماجرا ایران با یک رفتار سنجیده و تصمیم بهنگام دارای یک امنیت پایدار است.

رئیس مجلس گفت: در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پس از 37 سال وزانت و جایگاه ملت ایران بیشتر شده است.

لاریجانی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ثمره همبستگی ملی دانست و خاطر نشان کرد: در هر جاییکه ما این همبستگی را چه بصورت منطقه‌ای و چه بصورت ملی داشتیم کارهای بزرگی به ثمر رسیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی و پیشرفت‌های خوبی که در این زمینه نصیب کشور ما شده است افزود: خوشبختانه با مقایسه برخی آمارها نسبت به اول انقلاب رشد کاملا خوب و مشهودی را شاهد هستیم که از جمله آن می توان به مواردی مانند آزاد راه‌ها، مخابرات، امور زیربنایی، فولاد، مس و افزایش تعداد دانشجویان و استادان اشاره کرد.

ژوی با اشاره به اینکه امروزه در مقایسه آمارها نسبت دانشجویان از 150 هزار دانشجو در اوایل انقلاب به بیش از 4 میلیون و نسبت اساتید از 8 هزار نفر به حدود 60 هزار نفر رسیده‌ایم گفت: واقعا حرکت چشمگیری در کشور رخ داده و خوشبختانه تولیدات در بخش‌های مختلف رشد داشته است.

کد خبر 360839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha