همشهری آنلاین: سارا دلاوری با شکست در مرحله نیمه نهایی به مقام سوم مشترک انفرادی دست یافت و تیم دو نفره پگاه کامرانی- صفورا زمانلو نیز مقام سوم مشترک بخش تیمی بانوان را کسب کرد.

Poster

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی این پیکارها و در اولین دیدار سارا دلاوری به مصاف " پلی کاریوا " از روسیه رفت و این دیدار را با نتیجه 3 بر 0 واگذار کرد و مقام سوم مشترک را به دست آورد.

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی قسمت یک نفره، "چوا " از سنگاپور به مصاف " گابریل" از نیجریه رفت و این دیدار با نتیجه 3 بر 0 به سود بدمینتون‌باز سنگاپوری خاتمه یافت و وی راهی دیدار فینال شد.

"گابریل" هم به مقام سوم مشترک دست یافت.

در بازي فينال هم كاريوا از روسيه سه بر يك بر "چوا" از سنگاپور غلبه كرد و قهرمان بخش يك نفره بانوان شد و "چوا" به نايب قهرماني رسيد.

در بخش دو نفره بانوان نيز تیم پگاه کامرانی و صفورا زمانلو در نيمه نهايي به مصاف تیم دونفره سنگاپور، "ستیرا" و "یوجیان جون " رفت که در این دیدار تیم دو نفره ایران با نتیجه 3 بر 0 با شکست روبرو شد و از راه‌یابی به دیدار فینال بازماند و مقام سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم دونفره هند، "ساتوش" و "آراتی سارا سونیل" به مصاف تیم دونفره سنگاپور، "رن نی اونگ" و "ژیانگ کریستال ونگ" رفت که در پایان تیم سنگاپور توانست با نتیجه 3 بر 0 تیم هند را شکست داده و راهی دیدار فینال گردد.

تیم دو نفره هند نیز به همراه تیم دو نفره ایران (پگاه کامرانی و صفورا زمانلو) به مقام سوم مشترک دست یافت.

فينال دو نفره بانوان نيز بین تیم دونفره "رن نی اونگ" و "ژیانگ کریستال ونگ" و تیم "سیترا" و "یوجیان جون"، هر دو از سنگاپور برگزار شد که در پایان تیم "رن نی اونگ" و "ژیانگ کریستال ونگ" توانست با نتیجه 3 بر 2 دیگر تیم سنگاپوری را شکست داده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. تیم دونفره "سیترا" و "یو جون" هم دوم شد.

 

کد خبر 361904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha