یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
۰ نفر

یک هفته پس از «رسوایی پاکت» در هشتاد و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار، تهیه‌کننده بزرگ‌ترین جشن سینمایی جهان ماجرای لحظه‌های پایانی آن را با فاجعه غرق شدن تایتانیک مقایسه کرد.

به گزارش همشهري، مايكل دي‌لوكا كه همچنان از داستان شگفت‌انگيز جابه‌جا شدن پاكت حاوي نام بهترين فيلم حيران است، با قلبي شكسته درباره آن لحظه مي‌گويد: من و جنيفر تاد (ديگر تهيه‌كننده مراسم اسكار) در دورترين روياهاي خودمان هم چنين فاجعه‌اي را پيش‌بيني نمي‌كرديم. هر بار كه بحث مشكل پاكت پيش مي‌آمد، مي‌گفتيم فكر همه چيز شده و كار هرگز به اين مرحله نمي‌رسد؛ درست شبيه اتفاقي كه براي كشتي تايتانيك افتاد و كسي فكر نمي‌كرد برخورد با نوك كوه يخ، بزرگ‌ترين فاجعه دريايي تاريخ را رقم بزند. اين هم بزرگ‌ترين رسوايي تاريخ 89 ساله اسكار بود.

دي‌لوكا كه از نزديك شاهد افتضاح روي صحنه دالبي تيه‌تر بود، با قلبي شكسته آن لحظه‌ها را چنين به ياد مي‌آورد: به عنوان تهيه‌كننده مراسم دلم براي خودم سوخته بود. خودم را يك لحظه جاي عوامل «لالالند» گذاشتم كه با هيجاني وصف‌ناپذير روي صحنه آمده بودند اما در كمتر از 2 دقيقه دنيا روي سرشان آوار شد و در عوض عوامل «مهتاب» از خوشحالي در آسمان بودند. پشت صحنه انگار قتلي اتفاق افتاده باشد، همه دنبال مظنون و جاني مي‌گشتند. او راه حل مسئله را هم خيلي ساده مي‌داند: اگر مسئول پاكت‌ها بودم، سعي مي‌كردم نام همه برنده‌ها را به خاطر بسپرم و وقتي كسي نام برنده را اشتباه گفت، آن را گوشزد كنم.

کد خبر 364072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha