دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

تهدیدهای نمایشی تهیه‌کننده مجموعه کلاه‌قرمزی باز هم جواب داد و پولی که به گفته یکی از چهره‌های محبوب این پروژه صرف تولید برنامه‌‌های بدون بیننده می‌شد، به سمت جیب خالقان عروسک‌های محبوب سرازیر شد تا آنتن تلویزیون امسال از شیرین‌کاری‌های کلاه‌قرمزی و دوستان خالی نماند.

کلاه قرمزی

به گزارش همشهري، حميد مدرسي كه نشان داده قواعد بازي را خوب مي‌داند و گلايه‌ها و ترفندهايش براي به رخ كشيدن رنج ناشي از بي‌پولي هميشه در هفته‌ها و روزهاي منتهي به نوروز اوج مي‌گيرد، امسال يك حميد ديگر را براي عملي كردن نقشه قديمي با خود همراه كرد. كمتر از 2روز پس از تهديد سرگشاده اين تهيه‌كننده، چرخ متوقف‌شده توليد كلاه‌قرمزي96 ناگهان به حركت افتاد و تلويزيون با آب و تاب فراوان خبر بازگشتن اين مجموعه را به جدول پخش به همگان مژده داد.

نكته عجيب در اين ميان، متني بود كه حميد جبلي در حمايت از تهيه‌كننده در صفحه رسمي خود در فضاي مجازي منتشر كرد. بازيگر، كارگردان، صداپيشه و نويسنده محجوب با گلايه از بي‌پول ماندن كلاه‌قرمزي، پاي «خاطر مردم» را وسط كشيد و نوشت: «هنوز دستمزد برنامه‌هاي 3سال قبل هم پرداخت نشده اما گروه كلاه‌قرمزي آمدند بار ديگر براي خاطر مردمانشان...، حالا ديگر واقعا ادامه دادن غيرممكن است؛

بي‌بودجه، بي‌حمايت و صرفا براي پر كردن آنتن». او در پايان با جمله «كلاه‌قرمزي در نوروز ۹۶ نمي‌تواند مهمان خانه‌هاي مردمانش باشد» آب پاكي را روي دست دوستداران اين برنامه دوست‌داشتني ريخت اما كمي بعد وقتي پاي پول و تزريق بودجه به ميان آمد، ناگهان عشق به مردم در وجود جبلي دوباره گل كرد و پروژه‌اي كه نمي‌توانست مهمان خانه‌هاي مردم باشد، بار ديگر روي ريل توليد افتاد. اين بار هم پول نشان داد مي‌تواند از «غيرممكن» صداپيشه كلاه‌قرمزي و پسرخاله «ممكن» بسازد و دواي وجدان‌هاي دردگرفته باشد.

گروكشي با عشق مردم، باج دادن و باج‌گرفتن، سنتي ديرينه و پايدار در بلندي‌هاي جام‌جم است و تقريبا همه مديران و برنامه‌سازان، كم و بيش قواعد اين بازي سنتي را مي‌دانند و رعايت مي‌كنند. در اين ميان، فقط محمد سرافراز و مديران او بودند كه با اين ماجرا كنار نيامدند تا كلاه‌قرمزي يك سال از آنتن نوروزي دور باشد. حالا كه اين بازي جواب داده، مي‌توان در سال‌هاي آينده هم منتظر قسمت‌هاي بعدي آن ماند.

کد خبر 364992

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha