مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

معاون عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر مخالفت فرمانداری تهران برای افزایش نرخ کرایه‌ها در شهر تهران گفت: با توجه به این مخالفت و اصرار شورای شهر تهران بر مصوبه ‌خود مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ها، مصوبه فوق در هفته جاری به شورای حل اختلاف وزارت کشور برای تصمیم‌گیری نهایی ارسال خواهد شد.

غلامحسين آرام در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: كليات مصوبه ارسالي شوراي شهر تهران مبني بر افزايش نرخ كرايه‌هاي حمل‌ونقل عمومي به فرمانداري در مرحله اول با مخالفت مواجه شد و پس از ارسال به شورا با اعمال تغييراتي دوباره به فرمانداري ارسال شد. معاون عمراني فرمانداري تهران افزود:

با توجه به اينكه فرمانداري تهران با هرگونه افزايش در نرخ كرايه تاكسي، اتوبوس و مترو مخالف است، مصوبه ارسالي شورا كه تغييرات روي آن اعمال شده بار ديگر مورد مخالفت فرمانداري قرار گرفته است و بدين‌ترتيب در هفته جاري اين مصوبه براي تصميم‌گيري نهايي به شوراي حل اختلاف وزارت كشور ارسال مي‌شود.

رئيس كميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران هم به فارس گفت: مصوبه افزايش نرخ كرايه‌هاي حمل‌ونقل عمومي هنوز اجرايي نشده است. اقبال شاكري اظهار داشت: ما پيشنهاد داده‌ايم كه در مواقع تعيين تعرفه‌ها نماينده فرمانداري نيز در جلسات براي تعيين نرخ كرايه حمل‌ونقل عمومي شركت كند.

وي با اشاره به اينكه اكنون مجددا فرمانداري با افزايش نرخ كرايه‌هاي حمل‌ونقل عمومي مخالفت كرده است، افزود: اين رفت و برگشت‌ها در اعلام افزايش نرخ باعث طولاني شدن زمان اعلام و افزايش‌هاي غيرقانوني كرايه‌ها مي‌شود. به گفته وي درصورتي‌كه اين موضوع به وزارت كشور نيز ارجاع داده شود تا 10روز آينده بايد اعلام نظر صورت بگيرد. ‌گفتني است سال گذشته اعضاي شوراي شهر تهران طرح افزايش 10درصدي نرخ كرايه انواع تاكسي‌ها و همچنين سرويس مدارس پايتخت در سال 96را تصويب كردند.

کد خبر 365925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha