چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: اظهارات ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خائن خواندن عالشاه و نوراللهی با واکنش تند آنها مواجه شد.

عالیشاه نوراللهی

به گزارش فارس، محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که مسئولیت نقل و انتقالات این باشگاه را هم برعهده دارد، در مصاحبه‌ای درباره جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس عنوان کرد که جدایی این دو بازیکن خیانت آنها به پرسپولیس بوده است و آنها باید پاسخگوی این مسئله باشند.

امید عالیشاه درخصوص این صحبت‌ها گفت: واقعاً متأسفم، قطعاً هواداران آنقدر درک و فهم دارند که بدانند چه کسی به پرسپولیس خیانت کرده است. من تا الان به احترام برانکو و هواداران پرسپولیس حرفی نزدم، اما اگر این صحبت‌ها ادامه داشته باشد، آخر فصل یکسری از صحبت‌ها را مطرح می‌کنم تا همه بدانند خائن کیست.

وی ادامه داد: ترکاشوند که این‌گونه صحبت می‌کند بداند که آخر فصل صحبت‌هایی در باره او و کارهایش انجام می‌دهم که شنیدنی و خواندنی است. تا الان هم احترام نگه داشته‌ام که صحبتی نکرده‌ام، اما اگر این مسئله ادامه داشته باشد، آن‌وقت من هم واکنش نشان خواهم داد. اگر او گفته جدایی من و نوراللهی به او مربوط نیست پس لطف کند و درباره موضوعی که به او مربوط نیست صحبت نکند.

عالیشاه خاطرنشان کرد: فقط به احترام طاهری، برانکو و هواداران پرسپولیس تا الان حرف نزدم اما مطمئن باشید اگر این صحبت‌ها ادامه پیدا کند، حرف‌های زیادی از من و برخی بازیکنان که از تیم جدا شده‌اند، خواهید شنید.

این بازیکن در مورد اینکه شرایط خودش چگونه است، گفت: فعلاً فقط به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم اما وضعیتم هنوز مشخص نیست.

حمد نوراللهی نيز گفت: دوست ندارم درباره این مسائل در این شرایط حساس صحبت کنم اما ما با آقای برانکو در خصوص این موضوع قبلا صحبت کرده بودیم. از طرفی مردم بهترین قاضی هستند و هواداران ما همه چیز را می‌دانند.

نوراللهی تصریح کرد:‌شرایط پرسپولیس شرایط حساسی است و بازی‌های حساسی هم پیش روی این تیم است و من نمی‌خواهم با مصاحبه تیم را به حاشیه ببرم. قطعا پرسپولیس در این شرایط حساس نیاز به آرامش دارد و من دوست دارم آرامش به تیم بازگردد.

نوراللهی خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس آگاه و فهیم هستند و خوب و بد را به خوبی تشخیص می‌دهند. آنها می‌دانند چه کسی برای پرسپولیس زحمت کشیده است. من برای پرسپولیس در این روزهای حساس آرزوی موفقیت مي‌كنم و امیدوارم این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با کسب نتایج خوب هوادارانش را شاد کند.

 

کد خبر 366822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha