همه‌‌چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و من اصلاً نمی‌خواستم تعمیرکار آسانسور را به قتل برسانم اینها را سرایدار ساختمانی می‌گوید که در جریان درگیری دست به جنایت زده است. این جنایت ۲۸ اسفند سال گذشته در ساختمانی در غرب پایتخت رخ داد.

متهم

قرباني جواني 36ساله بود كه براي تعمير آسانسور به ساختماني رفته و در آنجا با سرايدار 33ساله درگير شده بود. در جريان دعوا مرد تعميركار با ضربه چاقويي كه به پايش خورد جانش را از دست داد و متهم كه سرايدار ساختمان بود دستگير شد. او ديروز به شعبه ششم بازپرسي در دادسراي جنايي تهران منتقل شد و مقابل قاضي مديرروستا قرار گرفت.

مرد جوان درحالي‌كه گريه مي‌كرد درخصوص روز حادثه چنين گفت: آن روز تعميركار آسانسور به ساختمان آمد.چون كارش طول كشيد به او ناهار دادم. حتي برايش چاي بردم و اصلا مشكلي ميان ما نبود. او حتي چندبار به مقابل اتاقك سرايداري آمد و از من چاقو و وسايل ديگر براي انجام كارش خواست.

هرچه مي‌خواست در اختيارش قرار مي‌دادم تا هرچه زودتر براي رفاه حال ساكنان ساختمان، آسانسور را تعمير كند. وي ادامه داد: زماني كه قصد رفتن داشت به او گفتم پيچ پنلي كه داخل كابين آسانسور باز كرده را ببندد. چون هم ممكن بود خطري براي بچه‌ها باشد هم بزرگ‌ترها چراكه پنل باز بود و اگر كسي از روي كنجكاوي به آن دست مي‌زد دچار برق‌گرفتگي مي‌شد. او اصلا به حرف من توجهي نكرد، براي همين مجبور شدم بار ديگر جمله‌ام را تكراركنم.

همين موضوع باعث جروبحث ميان ما شد. او گفت كارش را بلد است و از من خواست دخالت نكنم. با وجود اين او همچنان از بستن پيچ پنل امتناع كرد كه با هم درگير شديم و من به‌شدت از دستش عصبي شدم و با چوب او را زدم. وي ادامه داد: پس از آن به داخل اتاقك رفتم كه ناگهان به شيشه اتاقك ضربه‌اي زد به‌طوري‌كه شيشه شكست و خرد شد. زن و بچه‌ام به‌شدت ترسيدند و وحشت كردند. من كه واقعا از اين كار او عصباني شده بودم به‌دنبالش رفتم.

مقابل در ورودي ساختمان بود كه گيرش انداختم. به او اعتراض كردم و گفتم بايد پنل را نصب كند و پيچ را ببندد و پس از آن ساختمان را ترك كند. بار ديگر درگير شديم، هلش دادم كه ناگهان چاقويي كه در دست خودش بود به پايش برخورد كرد و زخمي شد. من اصلا نمي‌خواستم او را به قتل برسانم. وقتي شنيدم فوت شده خيلي ناراحت شدم، باور كنيد همه‌‌چيز در يك لحظه رخ‌داد و اصلا قصد كشتن كسي را نداشتم. به گزارش همشهري، متهم پس از پايان جلسه با قرار قانوني روانه زندان شد.

کد خبر 367454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha