همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ارتقای اثربخشی بسیج در سطح جامعه را از مهم ترین رویکردهای بسیج عنوان و تصریح کرد: امروز هرکس دلش با نظام و انقلاب است بسیجی است.

غیب پرور

به گزارش سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار غلام حسین غیب پرور روز چهارشنبه در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات 15) افزود:ظرف بسیج باید به قدری بزرگ باشد که تمامی دوست داران اسلام در آن جای بگیرند.

غیب پرور با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: امام بزرگوار ما انقلابی را معماری کردند که امروز بحمدالله اثرات آن در منطقه و جهان نمایان است.

وی «انقلابی بودن» را تنها راه استمرار و تداوم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلابی بودن هم ناظر به تک تک افراد است و هم ناظر بر سازمانی که در آن حضور دارند و اینها به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر عمل می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به برنامه های اعتلایی بسیج اظهار کرد: اگر اعتلای بسیج اتفاق بیافتد هم بعد انقلابی آن حفظ خواهد شد و هم منجر به شکوفایی بیش از پیش بسیج می شود.

سردارغیب پرور از کیفی سازی 150 هزار حلقه صالحین در سال 96 خبر داد و گفت: امسال در بسیج در کنار فعالیت و حضور در حلقه های صالحین، حضور در اردوهای جهادی، فعالیت های فرهنگی و هنری نیز تعریف و ابلاغ شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، ارتقای اثربخشی بسیج در سطح جامعه را از مهم ترین رویکردهای بسیج عنوان کرد و با اشاره به نقش ویژه مساجد در جامعه انقلابی گفت: مساجد باید محور اقدامات ما قرار گرفته و دوباره نقش آفرینی اوایل انقلاب را داشته باشند.

کد خبر 367549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha